Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2024, 21:54 uur
Eindelijk dacht de band een goede oefenruimte te hebben gevonden waar ze niemand zouden storen. Maar tjongejonge wat droeg dat water ver!
1
geplaatst: 20 juli 2024, 12:01 uur
Slachtoffers van Banga-lijst waanden zich veilig op onbewoond eiland.
2
geplaatst: 20 juli 2024, 12:15 uur
Als Chet nou eens gewoon ín dat zeil toetert ...
Dan komen we wellicht vanavond nog aan land.
Dan komen we wellicht vanavond nog aan land.
0
WVTRVE
geplaatst: 21 juli 2024, 14:35 uur
wilbur schreef:
Studentenvereniging "Lucratory te salutant" snel toeter.
Studentenvereniging "Lucratory te salutant" snel toeter.
Vroeger, toen toeteren nog gewoon mocht als er een schip vol knappe meiden langs zeilde.
0
WVTRVE
geplaatst: 29 juli 2024, 00:33 uur
"Mijn 2-jarige zoontje is nu al een genius" - Nathan Bowles
1
geplaatst: 29 juli 2024, 00:50 uur
Still uit de nieuwe STAR Wars deel -3, waarin baby Skywalker ontsnapt uit de Dark Mother.
1
geplaatst: 11 augustus 2024, 16:43 uur
€ 80,00 reparatiekosten betaald omdat er een 'N' vormige kras linksboven in mijn telefoonscherm zat. Blijkt het in die stomme lp hoes te zitten. 

2
geplaatst: 11 augustus 2024, 22:15 uur
Auto Koos Alberts krijgt alsnog plaatsje in Louwman automuseum.
5
geplaatst: 15 augustus 2024, 08:21 uur
Marijke was ondanks haar leeftijd een verantwoordelijke moeder, maar haar broertje Guus was nogal een losbol.
0
geplaatst: 15 augustus 2024, 11:15 uur
[Wat mij betreft gaan we meteen door naar de volgende - beter dan mijn voorganger kan het toch niet meer worden.]
2
geplaatst: 15 augustus 2024, 11:40 uur
Kramer schreef:
Marijke was ondanks haar leeftijd een verantwoordelijke moeder, maar haar broertje Guus was nogal een losbol.
Nou, ik vind dat wel meevallen hoor. Hij komt misschien wat losbandig over, maar dat is omdat hij vaak met z'n hoofd in de wolken loopt.Marijke was ondanks haar leeftijd een verantwoordelijke moeder, maar haar broertje Guus was nogal een losbol.
0
geplaatst: 15 augustus 2024, 14:17 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
[Wat mij betreft gaan we meteen door naar de volgende - beter dan mijn voorganger kan het toch niet meer worden.]
Nou, wat mij betreft kan deze nog wel overtreft worden - ik vond hem zelf eerlijk gezegd nogal flauw.
1
geplaatst: 15 augustus 2024, 18:25 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
O, is dat het... ik dacht dat ie uit de hoogte stond te doen...(quote)
Nou, ik vind dat wel meevallen hoor. Hij komt misschien wat losbandig over, maar dat is omdat hij vaak met z'n hoofd in de wolken loopt.
1
geplaatst: 16 augustus 2024, 02:29 uur
Historisch onderzoek wijst uit dat concept Teletubbies veel ouder is dan gedacht.
2
geplaatst: 16 augustus 2024, 14:33 uur
Ooit waren Kamala en Donald nog vriendjes maar kleine Donald wilde toen al groter zijn.
* denotes required fields.