Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2025, 13:50 uur
Kensington moet alweer op zoek naar nieuwe zanger na ongeluk tijdens opnames Nederlandse remake van Christine.
0
geplaatst: 2 december 2025, 14:12 uur
Bij de Amerikaanse verfilming van de geruchtmakende moord op Hans Martin Sleyer werden de laarzen van Aldo Moro ingezet.
0
geplaatst: 5 december 2025, 20:35 uur
Letterlijk opgevatte poster voor March of the penguins valt niet goed bij Partij Voor De Dieren.
1
geplaatst: 8 december 2025, 19:04 uur
Geen leuk onderschrift, maar toch moet ik het kwijt: deze doet me denken aan het computerspelletje Zoo Tycoon dat ik een kwarteeuw geleden graag speelde. Je moest een dierentuin bouwen met allemaal verschillende diersoorten in hun eigen hok. Als je echter, per ongeluk of expres, twee dieren van vijandige soorten bij elkaar in het hok zette, dan gingen ze vechten - dan kwam er zo'n cartoonesk stofwolkje en dan bleef een van de twee over. Meestal verliep dat via de wetten van de biologische logica: een leeuw vrat natuurlijk de antilope op, een tijger won het van een zebra et cetera. Wanneer je echter een pinguïn in een hok zette met een giraf, dan wandelden ze naar elkaar toe, verdwenen in een stofwolkje... EN DAN WON DIE PINGUÏN! Als kind vond ik dat even belachelijk als hilarisch. Mooie herinneringen.
0
geplaatst: 8 december 2025, 20:10 uur
Honderden te zwaar bewapende pinguïns aangespoeld op Zuid Afrikaanse kust.
* denotes required fields.