MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:

zoeken in:
[Wie verzint zoiets als hoes? itchy, welke band is dit?]

BoyOnHeavenHill schreef:
[Wie verzint zoiets als hoes? itchy, welke band is dit?]

Arca - KICK ii (2021) - MusicMeter.nl

Ach...als het maar divers is

Easy Toys komt met een spectaculaire nieuwe lijn BDSM toys.

Do try this at home!

Hoes word ik niet al te vrolijk van, maar een nieuwe Arca is altijd interessant.

Dit is dus de reden dat je vrouwen niet zonder toezicht kunt laten bij het online shoppen.

Mssr Renard
Die power-ranger in het midden is dus een man, genaamd Arca en hij sloopt een andere persona van hemzelf (met een melk-machine op hem bevestigd).

Hiermee rekent hij dus (denk ik) af met een oude persona en begint een nieuwe. Het is allemaal nogal vaag en androgyn, maar het is wel 2021 en hij heeft al samengewerkt met Lady Gaga, FKA Twigs en Björk, die ook nogal om hun theatrale persona's bekend staan.

Dat deze hoes echter iets weg heeft van een sci-fi versie van Cradle of Filth maakt het wel bijzonder.
In mijn eerste post over deze hoes liet ik mij ook nogal bekrompen uit, maar het zal de schok zijn geweest. Wat dat betreft is de missie geslaagd.

Uitvindersbeurs eindelijk van nerdy imago af.

Aan deze hoes moest ik denken bij het bericht van die man die Nirvana een proces wil aandoen omdat hij als baby afgebeeld stond op de hoes van Nevermind.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/2000/2064.jpg?cb=1612029430

De rechter: "Even voor alle duidelijkheid : u bent het fotomodel op deze hoes, en u wilt de Scorpions een proces aandoen vanwege derving van levensvreugde. U zegt dat sindsdien elke minnaar aan uw borsten wil zitten, en volgens u is dat alleen maar om te kijken of ze echt van kauwgum zijn?"

Justin Timberlake en Janet Jackson hebben destijds nog heel wat moeten oefenen voor de halftime-show van de Superbowl.

Mssr Renard
Er is geen tepel te zien, dus het mag op facebook.

Ja, dat had ze ook wel kunnen weten, met Hubba Bubba implantaten...

BrotherJohn
Schurk neemt op subtiele wijze DNA-sporen van James Bond af.

Bumperklever op heterdaad..

Mssr Renard
wilbur schreef:
Bumperklever op heterdaad..

ha!

Come on, come on, let's stick together.

Jack White gaat verbintenis aan met Yello.

Zelfvarende speedboot van Tesla wordt HAL 9000 II gedoopt ("I can't let you do that, Daves, or whatever your names are.").

BrotherJohn
GroenLinks en PvdA slaan de handen ineen, hebben elkaar in het bootje gekregen. Weten ze het roer om te gooien?

Mijn knevel heet Andries... en de jouwe?

Als je in het liefdesbootje bent gestapt zit je daarna gelijk weer aan elkaar vast.

Vergeten beroepen deel 2:

Mohammedcartoontekenaars

Mssr Renard
This boat ain't big enough for the both of us.

Remake van Amsterdamned verliep iets anders dan verwacht...

Mssr Renard
Na tiny houses nu ook tiny cars als redmiddel voor het klimaat.

dix
Die is al geweest.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:07 uur

geplaatst: vandaag om 02:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.