Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2021, 15:08 uur
Hoes word ik niet al te vrolijk van, maar een nieuwe Arca is altijd interessant.
1
geplaatst: 6 oktober 2021, 16:39 uur
Dit is dus de reden dat je vrouwen niet zonder toezicht kunt laten bij het online shoppen.
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 oktober 2021, 16:43 uur
Die power-ranger in het midden is dus een man, genaamd Arca en hij sloopt een andere persona van hemzelf (met een melk-machine op hem bevestigd).
Hiermee rekent hij dus (denk ik) af met een oude persona en begint een nieuwe. Het is allemaal nogal vaag en androgyn, maar het is wel 2021 en hij heeft al samengewerkt met Lady Gaga, FKA Twigs en Björk, die ook nogal om hun theatrale persona's bekend staan.
Dat deze hoes echter iets weg heeft van een sci-fi versie van Cradle of Filth maakt het wel bijzonder.
In mijn eerste post over deze hoes liet ik mij ook nogal bekrompen uit, maar het zal de schok zijn geweest. Wat dat betreft is de missie geslaagd.
Hiermee rekent hij dus (denk ik) af met een oude persona en begint een nieuwe. Het is allemaal nogal vaag en androgyn, maar het is wel 2021 en hij heeft al samengewerkt met Lady Gaga, FKA Twigs en Björk, die ook nogal om hun theatrale persona's bekend staan.
Dat deze hoes echter iets weg heeft van een sci-fi versie van Cradle of Filth maakt het wel bijzonder.
In mijn eerste post over deze hoes liet ik mij ook nogal bekrompen uit, maar het zal de schok zijn geweest. Wat dat betreft is de missie geslaagd.
0
geplaatst: 6 oktober 2021, 19:47 uur
Aan deze hoes moest ik denken bij het bericht van die man die Nirvana een proces wil aandoen omdat hij als baby afgebeeld stond op de hoes van Nevermind.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/2000/2064.jpg?cb=1612029430
https://www.musicmeter.nl/images/cover/2000/2064.jpg?cb=1612029430
1
geplaatst: 6 oktober 2021, 19:47 uur
De rechter: "Even voor alle duidelijkheid : u bent het fotomodel op deze hoes, en u wilt de Scorpions een proces aandoen vanwege derving van levensvreugde. U zegt dat sindsdien elke minnaar aan uw borsten wil zitten, en volgens u is dat alleen maar om te kijken of ze echt van kauwgum zijn?"
2
geplaatst: 6 oktober 2021, 21:29 uur
Justin Timberlake en Janet Jackson hebben destijds nog heel wat moeten oefenen voor de halftime-show van de Superbowl.
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 oktober 2021, 21:35 uur
Er is geen tepel te zien, dus het mag op facebook.
0
geplaatst: 6 oktober 2021, 23:32 uur
Ja, dat had ze ook wel kunnen weten, met Hubba Bubba implantaten...
1
BrotherJohn
geplaatst: 7 oktober 2021, 06:45 uur
Schurk neemt op subtiele wijze DNA-sporen van James Bond af.
0
geplaatst: 7 oktober 2021, 19:35 uur
Zelfvarende speedboot van Tesla wordt HAL 9000 II gedoopt ("I can't let you do that, Daves, or whatever your names are.").
1
BrotherJohn
geplaatst: 7 oktober 2021, 21:13 uur
GroenLinks en PvdA slaan de handen ineen, hebben elkaar in het bootje gekregen. Weten ze het roer om te gooien?
0
geplaatst: 8 oktober 2021, 07:59 uur
Als je in het liefdesbootje bent gestapt zit je daarna gelijk weer aan elkaar vast.
1
Mssr Renard
geplaatst: 10 oktober 2021, 08:23 uur
Na tiny houses nu ook tiny cars als redmiddel voor het klimaat.
* denotes required fields.