MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jordy's 1976: Musicmeter's eigen Grammy Awards

zoeken in:
Hejira is een van die prachtplaten die net niet in mijn top 10 passen, dus van mij mocht ze er gerust nog meer winnen!

Wel jammer dat The Modern Lovers met lege handen achterblijven, die had ik het ook wel gegund. Zeker omdat dit wss hun enige competitieve jaar zal zijn.

Schitterende presentatie weer ArthurDZ

Toffe show alweder, inderdaad! Arthur, hoe weet je het toch steeds te verz... euh uiterst waarheidsgetrouw neer te zetten???

Joni en Jorge, koningin en koning van de Jordy's 1976. Beter kan niet, jojojo!

Komende weken maar 'ns een inhaalslag wat 2024 betreft dan maar..

Ik heb het allemaal nog eens op mijn gemak teruggelezen zonet. Geweldige presentatie weer, Arthur, en over het algemeen zeer terechte winnaars (daar had ik op de ziekenboeg belanden wel voor over)! Ik ben zelfs zo in mijn nopjes met de uitslag (Joni! Jorge!), dat ik mijn mond zal houden over dat misbaksel van die Zweden dat zowaar twee keer in de prijzen viel, of waarom die doodgewone hoes van de Ramones niet had moeten winnen, en dat de Modern Lovers onterecht volledig misgrepen.

ArthurDZ schreef:
Nog een Jordy erbij voor zijne Bobheid, en een opsteker erbij voor Rubin 'Hurricane' Carter. Toch zou het nog tot 1985 duren voor deze onterecht (zo zou later officieel worden vastgesteld) gevangengenomen man zou worden vrijgelaten.

Dit is niet waar. Hij is nooit vrijgepleit. Behoorlijke kans dat Carter gewoon de dader was. Ook Dylan is vermoedelijk niet meer zeker te zijn van zijn onschuld.

Poek schreef:
(quote)

Dit is niet waar. Hij is nooit vrijgepleit. Behoorlijke kans dat Carter gewoon de dader was. Ook Dylan is vermoedelijk niet meer zeker te zijn van zijn onschuld.

Oh achzo, dat heb ik de wikipedia-pagina verkeers geïnterpreteerd (of staat het daar fout).

Beste muziekvrienden,

Ik merkte na de 2024-editie dat ik me stilaan wat uitgeorganiseerd en -presenteerd voelde. De Jordy's organiseren is nogal wat werk, en het moet wel leuk blijven natuurlijk. Dat zat lange tijd heel snor maar de laatste tijd niet echt meer. Ook een dikke twee maanden na de laatste editie is de zin om het opnieuw op te pakken niet teruggekeerd. Vandaar dat ik er (voorlopig?) mee ophou. Zowel de 'huidige' Jordy's als de 'verleden tijd'-Jordy's. Als dit toch nog verandert dan horen jullie het wel van me!

Als iemand wil overnemen, be my guest!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.