Muziek / Muziekgames / De Jordy's 1976: Musicmeter's eigen Grammy Awards
zoeken in:
4
geplaatst: 23 april 2021, 21:37 uur
https://ewscripps.brightspotcdn.com/dims4/default/d93890a/2147483647/strip/true/crop/640x360+0+60/resize/1280x720!/quality/90/?url=http%3A%2F%2Fsharing.wkbw.com%2Fsharekshb%2Fphoto%2F2016%2F02%2F15%2FYouTube_redcarpet_1455555686702_31934282_ver1.0_640_480.jpg
Omdat ik nu al nostalgisch terugdenk aan de 2020-editie
en omdat ik het leuk zou vinden als meer mensen kennis leren maken met onze eigen versie van de Grammy's, zie ik het wel zitten om ook de rest van de muziekjaren vanaf 1965 te zegenen met hun eigen Jordy-awardceremonie. Ooit al naar muzikale awardshows zitten kijken waarbij je tegen jezelf zegt "verdorie, die mensen van de jury kennen er echt de ballen van"? Ja? Wel, hier zijn de juryleden... jullie zelf!
Ronde 1: nomineren
- In deze ronde stellen we de shortlists samen, met de albums waarop tijdens de finaleronde gestemd kan worden.
- Hieronder post ik een lijst met de verschillende categorieën. Nomineer minimum 3, en maximum 10 werken of artiesten per categorie en stuur deze IN PM (HEEL BELANGRIJK, NIET IN DIT TOPIC AUB) naar mij op.
- Je hoeft ze niet te rangschikken, ieder genoemd werk/artiest krijgt 1 punt wanneer jij ze noemt.
- Je mag voor 1 categorie stemmen, je mag voor elke categorie stemmen, en alles daartussenin.
- Bepalen wat in welk genre thuishoort, en dus in welke categorie, is heel simpel: de genreaanduidingen op Musicmeter zijn leidend (op ‘Nederlandstalig’ na, maar het is wel heel simpel uitmaken wat zoal in die categorie thuishoort natuurlijk). Maar ik ga dat ook niet minutieus controleren, dus als je het ergens écht niet mee eens bent, lap deze regel dan maar aan je laars. Als genoeg mensen net als jij album x eerder in categorie y vinden thuishoren, dan zien we dat dus terug in de shortlists en heet dat gerechtigheid.
- Albums met meerdere genretags/nummers uit albums met meerdere genretags kunnen wat mij betreft voor meerdere awards genomineerd worden. Dus Bob Dylan maakt zowel kans in de rock- als in de folk-categorie.
- Uiteraard zijn alleen maar albums die in de MuMe-database '(1965)' achter hun naam hebben staan, toegelaten.
- Wat betreft nummers: alle liedjes die tussen 1 januari en 31 december 1965 zijn uitgebracht, mogen meedoen. Singlereleases tellen dus ook mee, ook al komt de plaat uit 1964 (maar niet eerder).
- Nieuwe categorieën: album van het jaar, beste anderstalig album, en beste anderstalig nummer
- Nominatiedeadline: vrijdag 14 mei 23u59
De categorieën zijn:
Albums:
- Album van het jaar
- Beste avant-garde
- Beste blues/country/roots
- Beste folk
- Beste jazz
- Beste pop
- Beste rock
- Beste score
- Beste soul/funk/R&B
- Beste wereld
- Beste Nederlandstalig
- Beste anderstalige album (niet-Engelstalig, niet-Nederlandstalig)
Nummers:
- Nummer van het jaar
- Beste avant-garde
- Beste folk
- Beste jazz
- Beste pop
- Beste rock
- Beste score
- Beste soul/funk/R&B
- Beste wereld
- Beste Nederlandstalig
- Beste Top 40/Ultratop 50/BRT Top 30-hit (elk liedje die er dit jaar instond, mag meedoen)
- Beste anderstalige nummer (niet-Engelstalig, niet-Nederlandstalig)
Artiesten/overig:
- Artiest van het jaar 1965 (wie was opperkoning/opperkoningin/opperband volgens jou?)
- Beste nieuwkomer (voor artiesten en bands die dit jaar hun debuutalbum uitbrachten. Telt ook voor zij die al eerder EP’s uitbrachten, maar pas dit jaar voor het eerst met een reguliere plaat komen. Bandleden die dit jaar solo gingen, komen niet in aanmerking)
- Mooiste hoes
Ronde 2: the vote
- Ik publiceer op zaterdag 15 mei alle genomineerde werken/artiesten per categorie.
- Daarna mogen jullie mij per categorie EN OPNIEUW VIA PM EN NIET IN HET TOPIC ZELF laten weten naar wie jullie stem gaat. Je mag maar op 1 werk/artiest per categorie stemmen
- Je mag voor 1 categorie stemmen, je mag voor elke categorie stemmen, en alles daartussenin.
- Jullie hebben hiervoor tijd tot en met vrijdag 28 mei om 23u59. In het weekend van 29 en 30 mei presenteer ik jullie dan in blokjes de winnaars van de Jordy’s 1965!
Wat jullie, dertig mensen die aan de 2020-editie hebben meegedaan?
Funky Bookie, blur8, SBube, deric raven, ranja, likeahurricane, Poek, Arno, yeahyeahyeah, dynamo d, MRDammann, aERodynamIC, dumb_helicopter, DjFrankie, stoepkrijt, Johnny Marr, LuukRamaker, Don Cappuccino, Shaky, AstroStart, esteban, Koenr, LuukRamaker, AOVV, Teunnis, aerobag, Gretz, Choconas, jordidj1, stardust_be
En wat jullie, mensen die meededen aan de commerciële jaren KO 1965?
laxus11, johan de witt, nelis, Manfield, remcodulac, 50tracks, LucM, wibro, motel matches, Simon77, GrafGantz, andré, shimahero, teus, Cervantes, jeroentjuhh
En wat jij, Barney Rubble?
Enneuh, tell your friends, uiteraard! En wie vragen/opmerkingen heeft, stel ze gerust!
Omdat ik nu al nostalgisch terugdenk aan de 2020-editie
en omdat ik het leuk zou vinden als meer mensen kennis leren maken met onze eigen versie van de Grammy's, zie ik het wel zitten om ook de rest van de muziekjaren vanaf 1965 te zegenen met hun eigen Jordy-awardceremonie. Ooit al naar muzikale awardshows zitten kijken waarbij je tegen jezelf zegt "verdorie, die mensen van de jury kennen er echt de ballen van"? Ja? Wel, hier zijn de juryleden... jullie zelf! De Musicmeter Jordy’s: een digitale awardshow in twee rondes!
Ronde 1: nomineren
- In deze ronde stellen we de shortlists samen, met de albums waarop tijdens de finaleronde gestemd kan worden.
- Hieronder post ik een lijst met de verschillende categorieën. Nomineer minimum 3, en maximum 10 werken of artiesten per categorie en stuur deze IN PM (HEEL BELANGRIJK, NIET IN DIT TOPIC AUB) naar mij op.
- Je hoeft ze niet te rangschikken, ieder genoemd werk/artiest krijgt 1 punt wanneer jij ze noemt.
- Bepalen wat in welk genre thuishoort, en dus in welke categorie, is heel simpel: de genreaanduidingen op Musicmeter zijn leidend (op ‘Nederlandstalig’ na, maar het is wel heel simpel uitmaken wat zoal in die categorie thuishoort natuurlijk). Maar ik ga dat ook niet minutieus controleren, dus als je het ergens écht niet mee eens bent, lap deze regel dan maar aan je laars. Als genoeg mensen net als jij album x eerder in categorie y vinden thuishoren, dan zien we dat dus terug in de shortlists en heet dat gerechtigheid.
- Albums met meerdere genretags/nummers uit albums met meerdere genretags kunnen wat mij betreft voor meerdere awards genomineerd worden. Dus Bob Dylan maakt zowel kans in de rock- als in de folk-categorie.
- Uiteraard zijn alleen maar albums die in de MuMe-database '(1965)' achter hun naam hebben staan, toegelaten.
- Wat betreft nummers: alle liedjes die tussen 1 januari en 31 december 1965 zijn uitgebracht, mogen meedoen. Singlereleases tellen dus ook mee, ook al komt de plaat uit 1964 (maar niet eerder).
- Nieuwe categorieën: album van het jaar, beste anderstalig album, en beste anderstalig nummer
- Nominatiedeadline: vrijdag 14 mei 23u59
De categorieën zijn:
Albums:
- Album van het jaar
- Beste avant-garde
- Beste folk
- Beste jazz
- Beste pop
- Beste rock
- Beste score
- Beste soul/funk/R&B
- Beste wereld
- Beste Nederlandstalig
- Beste anderstalige album (niet-Engelstalig, niet-Nederlandstalig)
Nummers:
- Nummer van het jaar
- Beste avant-garde
- Beste folk
- Beste jazz
- Beste pop
- Beste rock
- Beste score
- Beste soul/funk/R&B
- Beste wereld
- Beste Nederlandstalig
- Beste Top 40/Ultratop 50/BRT Top 30-hit (elk liedje die er dit jaar instond, mag meedoen)
- Beste anderstalige nummer (niet-Engelstalig, niet-Nederlandstalig)
Artiesten/overig:
- Artiest van het jaar 1965 (wie was opperkoning/opperkoningin/opperband volgens jou?)
- Beste nieuwkomer (voor artiesten en bands die dit jaar hun debuutalbum uitbrachten. Telt ook voor zij die al eerder EP’s uitbrachten, maar pas dit jaar voor het eerst met een reguliere plaat komen. Bandleden die dit jaar solo gingen, komen niet in aanmerking)
- Mooiste hoes
Ronde 2: the vote
- Ik publiceer op zaterdag 15 mei alle genomineerde werken/artiesten per categorie.
- Daarna mogen jullie mij per categorie EN OPNIEUW VIA PM EN NIET IN HET TOPIC ZELF laten weten naar wie jullie stem gaat. Je mag maar op 1 werk/artiest per categorie stemmen
- Jullie hebben hiervoor tijd tot en met vrijdag 28 mei om 23u59. In het weekend van 29 en 30 mei presenteer ik jullie dan in blokjes de winnaars van de Jordy’s 1965!
Wat jullie, dertig mensen die aan de 2020-editie hebben meegedaan?
Funky Bookie, blur8, SBube, deric raven, ranja, likeahurricane, Poek, Arno, yeahyeahyeah, dynamo d, MRDammann, aERodynamIC, dumb_helicopter, DjFrankie, stoepkrijt, Johnny Marr, LuukRamaker, Don Cappuccino, Shaky, AstroStart, esteban, Koenr, LuukRamaker, AOVV, Teunnis, aerobag, Gretz, Choconas, jordidj1, stardust_be
En wat jullie, mensen die meededen aan de commerciële jaren KO 1965?
laxus11, johan de witt, nelis, Manfield, remcodulac, 50tracks, LucM, wibro, motel matches, Simon77, GrafGantz, andré, shimahero, teus, Cervantes, jeroentjuhh
En wat jij, Barney Rubble?
Enneuh, tell your friends, uiteraard! En wie vragen/opmerkingen heeft, stel ze gerust!
0
geplaatst: 23 april 2021, 21:42 uur
Leuk idee!
Alleen haak ik in bij de jaren tachtig en negentig, daar ken ik meer van.

Alleen haak ik in bij de jaren tachtig en negentig, daar ken ik meer van.
2
geplaatst: 23 april 2021, 21:44 uur
Gretz taggen is ook wel optimistisch
Maar ik heb van het zaafspel nog een top 20 singles van 1965, ik zal kijken of ik dat naar nominaties kan vertalen.
Ik begrijp dat als ik een bluesrocknummer niet alleen in rock maar ook in blues wil nomineren, ik nog minstens twee bluesnummers moet vinden?
Maar ik heb van het zaafspel nog een top 20 singles van 1965, ik zal kijken of ik dat naar nominaties kan vertalen.
Ik begrijp dat als ik een bluesrocknummer niet alleen in rock maar ook in blues wil nomineren, ik nog minstens twee bluesnummers moet vinden?
1
geplaatst: 23 april 2021, 21:50 uur
No problemo deric!
Maar eerst even zien hoe de animo in de sixties is 
En ook een idee waar ik mee aan het spelen ben, maar eerst aan jullie wil voorleggen:
Omdat ik die paar ex-aequo's uit 2020-editie wel lollig vond (waardoor bijvoorbeeld twee artiesten 'artiest van het jaar' werden, en vier rockplaten 'rockplaat van het jaar'), maar stiekem ook een beetje vervelend, zat ik te denken aan een soort van tie-breaking-systeem. Herin zou er elke editie één user de rol van tie-breaker op zich nemen. Deze user treedt dan op als een soort rechter wanneer twee of meer albums/nummers/artiesten/hoezen/... op een gelijk puntentotaal eindigen.
Wie wordt de tie-breaker? Ik zat te denken aan de user die voor die editie het meeste lijstjes heeft ingezonden, als een soort beloning. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook een Nostradamus-competitie organiseren zoals destijds bij de album top 10 per jaar, de winnaar van die competitie is dan de tie-breaker voor de editie daarop.
Laat maar weten wat jullie vinden! En andere ideeën zijn ook altijd welkom natuurlijk. Hoe dan ook, ik wil van die ex-aequo's af
Jep!
Maar eerst even zien hoe de animo in de sixties is 
En ook een idee waar ik mee aan het spelen ben, maar eerst aan jullie wil voorleggen:
Omdat ik die paar ex-aequo's uit 2020-editie wel lollig vond (waardoor bijvoorbeeld twee artiesten 'artiest van het jaar' werden, en vier rockplaten 'rockplaat van het jaar'), maar stiekem ook een beetje vervelend, zat ik te denken aan een soort van tie-breaking-systeem. Herin zou er elke editie één user de rol van tie-breaker op zich nemen. Deze user treedt dan op als een soort rechter wanneer twee of meer albums/nummers/artiesten/hoezen/... op een gelijk puntentotaal eindigen.
Wie wordt de tie-breaker? Ik zat te denken aan de user die voor die editie het meeste lijstjes heeft ingezonden, als een soort beloning. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook een Nostradamus-competitie organiseren zoals destijds bij de album top 10 per jaar, de winnaar van die competitie is dan de tie-breaker voor de editie daarop.
Laat maar weten wat jullie vinden! En andere ideeën zijn ook altijd welkom natuurlijk. Hoe dan ook, ik wil van die ex-aequo's af

Poek schreef:
Jep!
1
geplaatst: 23 april 2021, 21:57 uur
Hier zowel wat mogelijke nominaties als mogelijke geïnteresseerden.
Een paar foutjes in je eerste post:
- Beste soul/funk/R&b (r&b of R&B lijkt me?)
- Beste anderstalige album (niet-Engelstalig, niet-Nederlandstalig) (bij nummers)
Een paar foutjes in je eerste post:
- Beste soul/funk/R&b (r&b of R&B lijkt me?)
- Beste anderstalige album (niet-Engelstalig, niet-Nederlandstalig) (bij nummers)
1
geplaatst: 24 april 2021, 09:50 uur
Heel leuk idee. Ik weet alleen niet of ik gelijk aanhaak. Ik word in ieder geval volger. 

3
geplaatst: 24 april 2021, 23:59 uur
Ik heb alvast een lijstje gemaakt met alle (in mijn ogen) relevante artiesten uit de periode 1964-1966. Als er mensen net zo ocd zijn als ik en zeker willen zijn dat ze niks over het hoofd zien, stuur even een pm en dan pass ik je de hele lijst. Andersom ben ik ook geïnteresseerd in dat soort lijstjes.
Nu ga ik beginnen aan de grootste klus: van al die artiesten een overzicht maken van lijstjespotentieel werk, ook voor de komende jaren. Gelukkig heb ik nog veel data dankzij het jaarspel van de zaafmeister.
EDIT: Op albumgebied zijn de sommige categoriën vrij beperkt in 1965. Avant-garde: "Er zijn 8 albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen."
Nu ga ik beginnen aan de grootste klus: van al die artiesten een overzicht maken van lijstjespotentieel werk, ook voor de komende jaren. Gelukkig heb ik nog veel data dankzij het jaarspel van de zaafmeister.
EDIT: Op albumgebied zijn de sommige categoriën vrij beperkt in 1965. Avant-garde: "Er zijn 8 albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen."
0
geplaatst: 25 april 2021, 11:13 uur
Teunnis schreef:
Haha inderdaad! Maar ik dacht, straks stoot ik hier nog een verstokte 60s-avantgardist tegen het hoofd door de categorie niet op te nemen
Net zoals bij de reguliere editie geldt: de categorieën waar te weinig op gestemd is geweest, komen te vervallen.
2
geplaatst: 26 april 2021, 23:47 uur
Met nominaties op de proppen komen, dat zal niet lukken. Maar kiezen uit de genomineerde wél natuurlijk.
0
geplaatst: 27 april 2021, 13:38 uur
Voor de jazzliefhebbers die al begonnen zijn. Ik heb bij een hoop van de Impulse!-uitgaven het jaar van uitbrengen gecorrigeerd. Waaronder eentje van de grootste jazzmuzikant, gewijzigd van 1966 naar 1965. Al is dat eigenlijk een verhaal apart en moet daar misschien nog iets worden aangepast.
1
zaaf
geplaatst: 27 april 2021, 16:27 uur
Erg leuk ArthurDZ, maar wat een omvangrijk project!!
Ik ga gewoon beginnen en probeer je trouw te blijven (jaja dat hebben we meer gehoord)
Ik ga gewoon beginnen en probeer je trouw te blijven (jaja dat hebben we meer gehoord)
0
geplaatst: 27 april 2021, 16:54 uur
esteban schreef:
Met nominaties op de proppen komen, dat zal niet lukken. Maar kiezen uit de genomineerde wél natuurlijk.
Je mag ook enkel op één (of een paar) categorieën stemmen. Drie nummers uit 1965 zal toch wel lukken bijvoorbeeld?
2
geplaatst: 27 april 2021, 20:43 uur
Teunnis schreef:
Voor de jazzliefhebbers die al begonnen zijn. Ik heb bij een hoop van de Impulse!-uitgaven het jaar van uitbrengen gecorrigeerd. Waaronder eentje van de grootste jazzmuzikant, gewijzigd van 1966 naar 1965. Al is dat eigenlijk een verhaal apart en moet daar misschien nog iets worden aangepast.
Lol, als mijn correcties goedgekeurd worden mogen we er in 1965, 1966 én 1991* op gaan stemmen. 1965 is editie 1 en take 2, 1966 is editie 2 en take 1, 1991 is een verzamelaar met beide edities/takes. Snapt u hem nog?
*mits er dan weer een categorie verzamelaar/box/re-release o.i.d. komt.
EDIT: Mijn favoriete meidengroepje gaat ook gewijzigd worden naar 1965
The Shangri-Las
0
geplaatst: 28 april 2021, 22:25 uur
Dienstmededeling voor alle jazzcats hier aanwezig: het releasejaar van Gerry Mulligan - Night Lights stond verkeerdelijk op 1965; heb dit aangepast naar 1963.
4
geplaatst: 29 april 2021, 08:50 uur
Bedankt voor het enthousiasme, mensen! Elke keer als ik iemand die ik in dit topic getagd heb, zie reageren op een album uit 1965, dan denk ik, 'yes, zou dat voor de Jordy's zijn'? 

1
geplaatst: 29 april 2021, 14:27 uur
De Jordy's van dit jaar waren zo'n succes dat ik mijn ticket voor deze show ook weer gekocht heb. Komende tijd wat extra focus op het luisteren van '65 albums en dan stuur ik een lijstje in.
Potverdikkeme, weer blues en country bij elkaar.... (het heerlijke gemopper kan ook weer beginnen
)
Potverdikkeme, weer blues en country bij elkaar.... (het heerlijke gemopper kan ook weer beginnen
)
0
geplaatst: 29 april 2021, 23:40 uur
WIe kan mij helpen met het jaar van uitgave van John Lee Hooker - It Serve You Right to Suffer? Deze doorgaans zeer betrouwbare bron heeft het over 1965 (klik) en het jaartal 1965 staat ook op twee heruitgaven van Impulse!: 1992-reissue en 2017-reissue. Het jaartal 1966 staat alleen als datum op twee uitgaven van Britse makelij.
Uitgemaakte zaak zou je zeggen. 1965 als Amerikaanse datum, 1966 als Britse datum. Nou, nu wil het dat Discogs, RateYourMusic, Pitchfork en Wikipedia denken dat het origineel uit 1966 komt. En op Spotify staat onder het album © 1999 Geffen Records ℗ 1966 Geffen Records. Maar wie de neuk denkt Geffen Records te zijn om Impulse! te claimen? Oké, ze zijn beide eigendom van Universal. Maar ja, wie niet?
Anyways, gaan we It Serve You Right to Suffer meetellen als 1965- of 1966-album?
Uitgemaakte zaak zou je zeggen. 1965 als Amerikaanse datum, 1966 als Britse datum. Nou, nu wil het dat Discogs, RateYourMusic, Pitchfork en Wikipedia denken dat het origineel uit 1966 komt. En op Spotify staat onder het album © 1999 Geffen Records ℗ 1966 Geffen Records. Maar wie de neuk denkt Geffen Records te zijn om Impulse! te claimen? Oké, ze zijn beide eigendom van Universal. Maar ja, wie niet?
Anyways, gaan we It Serve You Right to Suffer meetellen als 1965- of 1966-album?
0
geplaatst: 30 april 2021, 09:09 uur
Het is opgenomen op 23 november 1965, lijkt me onwaarschijnlijk dat het dan nog in 1965 uitgebracht werd? Die eerste bron ziet opnamedatum misschien ook als jaar van makelij ofzo, i dunno.
0
geplaatst: 30 april 2021, 13:56 uur
Johnny Marr schreef:
Het is opgenomen op 23 november 1965, lijkt me onwaarschijnlijk dat het dan nog in 1965 uitgebracht werd? Die eerste bron ziet opnamedatum misschien ook als jaar van makelij ofzo, i dunno.
Die eerste bron maakt onderscheid tussen opname- en uitgavedatum.
Ik heb in mijn speurtocht naar albums wel meer werken uit die tijd een maand na opname uitgebracht zien worden. Maar het is allemaal wel erg krap ja.
0
geplaatst: 30 april 2021, 14:01 uur
Teunnis schreef:
Maar het is allemaal wel erg krap ja.
Maar het is allemaal wel erg krap ja.
Is het album ook crap?
0
geplaatst: 30 april 2021, 14:12 uur
Teunnis schreef:
Ik heb in mijn speurtocht naar albums wel meer werken uit die tijd een maand na opname uitgebracht zien worden. Maar het is allemaal wel erg krap ja.
(quote)
Ik zou in dit soort gevallen, wanneer verschillende bronnen elkaar tegenspreken en er geen eenduidigheid lijkt te zijn, gewoon uitgaan van de datum zoals die op MuMe staat. Ook gewoon voor je gemoedsrust, lieve Teun

Ralph. schreef:
Jullie zijn ook overal te vinden
Jullie zijn ook overal te vinden
Altijd welkom om mee te doen, Ralph! Zouden er nog toffe Kanye-features uit 1965 te nomineren zijn?
1
geplaatst: 30 april 2021, 14:31 uur
ArthurDZ schreef:
Ik zou in dit soort gevallen, wanneer verschillende bronnen elkaar tegenspreken en er geen eenduidigheid lijkt te zijn, gewoon uitgaan van de datum zoals die op MuMe staat. Ook gewoon voor je gemoedsrust, lieve Teun
]
(quote)
] Fijn dat je aan mijn gemoedsrust denkt
En terecht. Ik heb genoeg gecorrigeerd de afgelopen dagen. Ik laat het maar lekker zo staan.
3
geplaatst: 30 april 2021, 18:03 uur
Volgens mij zijn nu al mijn correcties doorgevoerd (51 notificaties zojuist
). Als je al een lijstje hebt gemaakt en Impulse!- of Blue Note-platen mee wilt nemen, dan raad ik aan nog eens te checken, want het zijn voornamelijk die twee labels waar veel correctiewerk nodig was. Nja, nodig... Ik kon het in ieder geval niet zo laten staan.
). Als je al een lijstje hebt gemaakt en Impulse!- of Blue Note-platen mee wilt nemen, dan raad ik aan nog eens te checken, want het zijn voornamelijk die twee labels waar veel correctiewerk nodig was. Nja, nodig... Ik kon het in ieder geval niet zo laten staan.
1
geplaatst: 1 mei 2021, 18:25 uur
Ik heb Sandy Bull - Inventions (1964) ook naar 1965 veranderd, voor de Folk/American Primitivism liefhebbers. Ik ga er van uit dat de correctie wordt geaccepteerd.
Doen we geen Ska/Reggae categorie meer btw?
Doen we geen Ska/Reggae categorie meer btw?
0
geplaatst: 1 mei 2021, 18:40 uur
Ik vind via de zoekfunctie slechts 1 reggae- en 4 ska-albums uit 1965 terug, Koenr. De spoeling zal wat dun zijn. 

0
geplaatst: 1 mei 2021, 18:42 uur
De spoeling is dit jaar nog wat dun ja, al valt dat qua nummers uiteraard nog wel mee.
De vraag was eigenlijk ook meer met de komende edities in gedachte.
De vraag was eigenlijk ook meer met de komende edities in gedachte.

0
geplaatst: 1 mei 2021, 18:44 uur
Qua nummers zou het inderdaad prima kunnen, denk ik. 
Wat de volgende edities betreft, neem ik aan dat onze organiserende entiteit ArthurDZ op voorhand uitgebreide research doet om zo de deelnemende categorieën te bepalen?

Wat de volgende edities betreft, neem ik aan dat onze organiserende entiteit ArthurDZ op voorhand uitgebreide research doet om zo de deelnemende categorieën te bepalen?

* denotes required fields.