Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 1981
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2021, 08:15 uur
1. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
2. Rick Springfield - Jessie's Girl
3. New Order - Ceremony
4. ABBA - The Visitors
2. Rick Springfield - Jessie's Girl
3. New Order - Ceremony
4. ABBA - The Visitors
0
geplaatst: 9 mei 2021, 08:25 uur
1. New Order - Ceremony
2. Simple Minds - Seeing Out the Angel
3. The Cure - Charlotte Sometimes
4. ABBA - The Visitors
2. Simple Minds - Seeing Out the Angel
3. The Cure - Charlotte Sometimes
4. ABBA - The Visitors
0
geplaatst: 9 mei 2021, 08:49 uur
1. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Rick Springfield - Jessie's Girl
4. Prince - Controversy
Nie de sterkste ladder om met te beginnen. Kim Carnes was wel nog eens leuk om opnieuw te horen.
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Rick Springfield - Jessie's Girl
4. Prince - Controversy
Nie de sterkste ladder om met te beginnen. Kim Carnes was wel nog eens leuk om opnieuw te horen.
0
geplaatst: 9 mei 2021, 09:06 uur
1. New Order - Ceremony
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
4. ABBA - The Visitors
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
4. ABBA - The Visitors
0
geplaatst: 9 mei 2021, 09:22 uur
1. Prince - Controversy
2. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
3. ABBA - The Visitors
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
2. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
3. ABBA - The Visitors
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
0
geplaatst: 9 mei 2021, 10:04 uur
Topladdertje meteen
1. New Age Steppers - Fade Away
2. New Order - Ceremony
3. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
4. Prince - Controversy
1. New Age Steppers - Fade Away
2. New Order - Ceremony
3. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
4. Prince - Controversy
1
geplaatst: 9 mei 2021, 10:22 uur
1. New Order - Ceremony
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Simple Minds - Seeing Out the Angel
4. New Age Steppers - Fade Away
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Simple Minds - Seeing Out the Angel
4. New Age Steppers - Fade Away
0
geplaatst: 9 mei 2021, 10:25 uur
1. The Cure - Charlotte Sometimes
2. New Order - Ceremony
3. New Age Steppers - Fade Away
4. ABBA - The Visitors
2. New Order - Ceremony
3. New Age Steppers - Fade Away
4. ABBA - The Visitors
0
geplaatst: 9 mei 2021, 11:20 uur
1. New Age Steppers - Fade Away
2. Prince - Controversy
3. ABBA - The Visitors
4. The Cure - Charlotte Sometimes
5. New Order - Ceremony
Vijf keer bijna net zo goed.
2. Prince - Controversy
3. ABBA - The Visitors
4. The Cure - Charlotte Sometimes
5. New Order - Ceremony
Vijf keer bijna net zo goed.
0
geplaatst: 9 mei 2021, 11:24 uur
1. New Order - Ceremony
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Prince - Controversy
4. New Age Steppers - Fade Away
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Prince - Controversy
4. New Age Steppers - Fade Away
0
geplaatst: 9 mei 2021, 11:37 uur
1. ABBA - The Visitors
2. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
3. New Order - Ceremony
4. Prince - Controversy
2. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
3. New Order - Ceremony
4. Prince - Controversy
1
geplaatst: 9 mei 2021, 11:50 uur
Niet te doen New Age Steppers idd prachtige ontdekking...
1. The Cure - Charlotte Sometimes
2. New Age Steppers - Fade Away
3. New Order - Ceremony
4. Prince - Controversy
5. ABBA - The Visitors
6. Simple Minds - Seeing Out the Angel
7. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
8. Rick Springfield - Jessie's Girl
1. The Cure - Charlotte Sometimes
2. New Age Steppers - Fade Away
3. New Order - Ceremony
4. Prince - Controversy
5. ABBA - The Visitors
6. Simple Minds - Seeing Out the Angel
7. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
8. Rick Springfield - Jessie's Girl
0
geplaatst: 9 mei 2021, 13:44 uur
Erg sterk begin, niet eens Cure en Simple Minds in m'n lijstje... die zouden in een paar andere ladders toch wel in de punten vallen.
1. Prince - Controversy
2. New Order - Ceremony
3. Rick Springfield - Jessie's Girl
4. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
1. Prince - Controversy
2. New Order - Ceremony
3. Rick Springfield - Jessie's Girl
4. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
0
geplaatst: 9 mei 2021, 14:14 uur
Alle 8 goed!
1. Prince – Controversy
2. Simple Minds - Seeing Out the Angel
3. The Cure - Charlotte Sometimes
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
5. New Age Steppers - Fade Away
6. ABBA - The Visitors
7. New Order - Ceremony
8. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
1. Prince – Controversy
2. Simple Minds - Seeing Out the Angel
3. The Cure - Charlotte Sometimes
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
5. New Age Steppers - Fade Away
6. ABBA - The Visitors
7. New Order - Ceremony
8. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
0
geplaatst: 9 mei 2021, 14:59 uur
1. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Rick Springfield - Jessie's Girl
4. Simple Minds - Seeing Out the Angel
zit erg dicht bij elkaar, ook de andere vier zijn de moeite.
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Rick Springfield - Jessie's Girl
4. Simple Minds - Seeing Out the Angel
zit erg dicht bij elkaar, ook de andere vier zijn de moeite.
0
geplaatst: 9 mei 2021, 15:33 uur
Ladder 1:
1. Rick Springfield - Jessie's Girl
2. Prince - Controversy
3. The Cure - Charlotte Sometimes
4. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
5. Simple Minds - Seeing Out the Angel
6. ABBA - The Visitors
7. New Order - Ceremony
8. New Age Steppers - Fade Away
1. Rick Springfield - Jessie's Girl
2. Prince - Controversy
3. The Cure - Charlotte Sometimes
4. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
5. Simple Minds - Seeing Out the Angel
6. ABBA - The Visitors
7. New Order - Ceremony
8. New Age Steppers - Fade Away
0
geplaatst: 9 mei 2021, 21:26 uur
1. Prince - Controversy
2. New Age Steppers - Fade Away
3. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
4. ABBA - The Visitors
2. New Age Steppers - Fade Away
3. Kim Carnes - Bette Davis Eyes
4. ABBA - The Visitors
0
geplaatst: 9 mei 2021, 21:48 uur
1. The Cure - Charlotte Sometimes
2. New Order - Ceremony
3. Simple Minds - Seeing Out the Angel
4. New Age Steppers - Fade Away
2. New Order - Ceremony
3. Simple Minds - Seeing Out the Angel
4. New Age Steppers - Fade Away
0
geplaatst: 9 mei 2021, 22:17 uur
Choconas schreef:
Ik wil vanavond nog graag stemmen.
Wil je daarna gelijk de uitslag doen?Ik wil vanavond nog graag stemmen.
0
geplaatst: 9 mei 2021, 22:19 uur
1. Simple Minds - Seeing Out the Angel
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. New Order - Ceremony
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. New Order - Ceremony
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
0
geplaatst: 10 mei 2021, 01:23 uur
1. New Order - Ceremony
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Simple Minds - Seeing Out the Angel
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
2. The Cure - Charlotte Sometimes
3. Simple Minds - Seeing Out the Angel
4. Rick Springfield - Jessie's Girl
0
geplaatst: 10 mei 2021, 01:50 uur
Uitslag Ronde 1, Ladder 1 (32 stemmers):
1. The Cure - Charlotte Sometimes (66)
2. New Order - Ceremony (60)
3. Prince - Controversy (45)
4. New Age Steppers - Fade Away (35, 4 x nummer 1)
5. Kim Carnes - Bette Davis Eyes (35, 3 x nummer 1)
6. Simple Minds - Seeing Out the Angel (34)
7. ABBA - The Visitors (25)
8. Rick Springfield - Jessie's Girl (20)
1. The Cure - Charlotte Sometimes (66)
2. New Order - Ceremony (60)
3. Prince - Controversy (45)
4. New Age Steppers - Fade Away (35, 4 x nummer 1)
5. Kim Carnes - Bette Davis Eyes (35, 3 x nummer 1)
6. Simple Minds - Seeing Out the Angel (34)
7. ABBA - The Visitors (25)
8. Rick Springfield - Jessie's Girl (20)
0
geplaatst: 10 mei 2021, 04:52 uur
Spannende strijd tussen de nummers 4, 5 en 6. Dat de New Age Steppers door zijn mag toch wel een grote verrassing genoemd worden.
0
geplaatst: 10 mei 2021, 06:56 uur
Ladder 2:
Brian Eno & David Byrne - Regiment
Diana Ross & Lionel Richie - Endless Love
Joy Division - Ice Age
King Crimson - Elephant Talk
Kraftwerk - Computer Love
OMD - Souvenir
The Sound - Contact the Fact
This Heat - A New Kind of Water
Brian Eno & David Byrne - Regiment
Diana Ross & Lionel Richie - Endless Love
Joy Division - Ice Age
King Crimson - Elephant Talk
Kraftwerk - Computer Love
OMD - Souvenir
The Sound - Contact the Fact
This Heat - A New Kind of Water
1
geplaatst: 10 mei 2021, 07:00 uur
1. Brian Eno & David Byrne - Regiment
2. The Sound - Contact the Fact
3. Joy Division - Ice Age
4. This Heat - A New Kind of Water
Edgar18, ik heb de titel van The Sound gecorrigeerd (Contat -> Contact).
2. The Sound - Contact the Fact
3. Joy Division - Ice Age
4. This Heat - A New Kind of Water
Edgar18, ik heb de titel van The Sound gecorrigeerd (Contat -> Contact).
0
geplaatst: 10 mei 2021, 07:13 uur
Mooie uitslag deze ladder is erg sterk, m.u.v. die draak van Ross & Richie. The Sound op 7 is veelzeggend, aangezien ik From the Lion's Mouth op 5* heb staan, maar dit is net een van de mindere nummers op het album. Had liever Silent Air, New Dark Age, Fatal Flaw, Sense of Purpose of Skeletons gezien.
1. Joy Division - Ice Age
2. This Heat - A New Kind of Water
3. Brian Eno & David Byrne - Regiment
4. OMD - Souvenir
5. Kraftwerk - Computer Love
6. King Crimson - Elephant Talk
7. The Sound - Contact the Fact
1. Joy Division - Ice Age
2. This Heat - A New Kind of Water
3. Brian Eno & David Byrne - Regiment
4. OMD - Souvenir
5. Kraftwerk - Computer Love
6. King Crimson - Elephant Talk
7. The Sound - Contact the Fact
0
Mausie (crew)
geplaatst: 10 mei 2021, 07:17 uur
Gekkie, juist een van de beste van The Sound! Na Winning mijn meest afgespeelde.
1. The Sound - Contact the Fact
2. Kraftwerk - Computer Love
3. OMD - Souvenir
4. Joy Division - Ice Age
1. The Sound - Contact the Fact
2. Kraftwerk - Computer Love
3. OMD - Souvenir
4. Joy Division - Ice Age
0
geplaatst: 10 mei 2021, 07:49 uur
1. OMD – Souvenir
2. King Crimson - Elephant Talk
3. The Sound - Contact the Fact
4. Joy Division - Ice Age
2. King Crimson - Elephant Talk
3. The Sound - Contact the Fact
4. Joy Division - Ice Age
* denotes required fields.