Muziek / Muziekgames / HUNDALASILIAH!: De grote Prince KO 1978-1989
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2021, 21:08 uur
0
geplaatst: 6 juni 2021, 21:18 uur
Het is nog één puntje wachten tot die bekende lach aan het einde van het nummer.
Overigens had ik niet verwacht dat de vleermuis zo ver zou komen. Maar ik vind 'm zeker leuker dan deze tegenstander.
Overigens had ik niet verwacht dat de vleermuis zo ver zou komen. Maar ik vind 'm zeker leuker dan deze tegenstander.
1
geplaatst: 6 juni 2021, 21:33 uur
4-7
Batdance is gewoon geniaal, klaar
5. When Doves Cry - Lovesexy
1-0
En WDC ook
Batdance is gewoon geniaal, klaar
5. When Doves Cry - Lovesexy
1-0
En WDC ook
1
geplaatst: 6 juni 2021, 23:00 uur
Power Fantastic legt t af tegen een ordinairemedley... het moet niet gekker worden..... Batdance is leuk hoor... maar zeker niet geniaal in mijn ogen...power Fantastic is gewoon kunst...
0
geplaatst: 7 juni 2021, 07:23 uur
Zeker... heel lekker... maar voor mij echt een no brainer dat PF een prachtige song is...en als ik m naast Batdance loet leggen.... dan is t exit
0
geplaatst: 7 juni 2021, 09:04 uur
Even los van de vergelijking met PF, verbaast het me ook dat Batdance door de eerdere rondes is gekomen. Had ik niet verwacht, zeker niet na de battle met Housequake... Misschien toch een generatiekloof???? 

0
geplaatst: 7 juni 2021, 11:05 uur
jraw schreef:
Even los van de vergelijking met PF, verbaast het me ook dat Batdance door de eerdere rondes is gekomen. Had ik niet verwacht, zeker niet na de battle met Housequake... Misschien toch een generatiekloof????
Housequake is een feest en classic. Had door "gemoeten" inderdaad.
0
geplaatst: 7 juni 2021, 11:16 uur
Lovesexy is onmogelijk los te beluisteren op Spotify, en ik kan nu ff niet de CD erin pleuren. Heel vervelend is dat, trouwens.
0
geplaatst: 7 juni 2021, 11:21 uur
Johnny Marr schreef:
Lovesexy is onmogelijk los te beluisteren op Spotify, en ik kan nu ff niet de CD erin pleuren. Heel vervelend is dat, trouwens.
(quote)
Er bestaat een tracked cd
maar je kan toch er doorheen 'schuiven?
1
geplaatst: 7 juni 2021, 11:26 uur
lennon schreef:
Dat zei ze gisterennacht ook, maar nee, daar begin ik niet aan.
1
geplaatst: 7 juni 2021, 11:37 uur
Hopelijk voor jou heeft ze dat dan weer niet gezegd gisterennacht
1
geplaatst: 7 juni 2021, 11:51 uur
Dat kan beter..
Luister (toch) maar even naar het gesproken stuk aan het eind van Lovesexy.
0
geplaatst: 7 juni 2021, 11:54 uur
Johnny Marr schreef:
(quote)
Lovesexy (als album) is in zijn geheel niet eens beschikbaar op Apple Music...

0
geplaatst: 7 juni 2021, 11:56 uur
Jaaaa...dan moet je ook niet klagen

Prince heeft m bewust als 1 track gemaakt... een album is ook bedoelt om m als geheel te luisteren....dus ik vind t prima.. mogen ze met elke plaat doen wat mij betreft.
1
geplaatst: 7 juni 2021, 11:57 uur
Even opgezocht. Lovesexy begint op 25:14.
Maar je kunt ook Dance On ervoor even meepakken natuurlijk. In mijn hoofd horen die twee bij elkaar. De twee (totaal maffe) nummers waar ik het meest aan moest wennen van het album maar nu favorieten hier.
Ook exemplarisch voor Prince wat dat betreft.
Maar je kunt ook Dance On ervoor even meepakken natuurlijk. In mijn hoofd horen die twee bij elkaar. De twee (totaal maffe) nummers waar ik het meest aan moest wennen van het album maar nu favorieten hier.
Ook exemplarisch voor Prince wat dat betreft.
0
geplaatst: 7 juni 2021, 12:09 uur
Thanks! Luisterende! En idd dat kan beter ArthurDZ! Het is erg gesteld met je humor hé de laatste tijd? Oud aan het worden?
* denotes required fields.