Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2018
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 16:37 uur
Titmeister schreef:
Wat is dat voor iets raars? Staat toch gewoon gelijk? Waarom niet gewoon een beslissende stem zoeken?
(quote)
Wat is dat voor iets raars? Staat toch gewoon gelijk? Waarom niet gewoon een beslissende stem zoeken?
Ja, normaal gesproken doen we dat ook. Maar dan alleen als het na 24u gelijk staat en dan maximaal 1 dag. Ik wil de regel best verruimen als de meesten het liever anders zien, dan zoeken we gewoon naar een winaar. Dan kunnen we twee battles tegelijk blijven spelen.
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 16:39 uur
47. Sun Hop Fat - Rhinosaur vs. Vera Sola - The Colony
3-3 (beslissende stem gezocht)
49. macaroom - tombi vs. Snail Mail - Pristine
0-0
3-3 (beslissende stem gezocht)
0-0
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 16:43 uur
Gretz 47 ??
Gretz schreef:
Vera Sola door
48. Shame - One Rizla vs. Denzel Curry feat. JPEGMAFIA & ZillaKami - Vengeance | VENGEANCE
1-0
Vera Sola door
48. Shame - One Rizla vs. Denzel Curry feat. JPEGMAFIA & ZillaKami - Vengeance | VENGEANCE
1-0
1
geplaatst: 20 oktober 2021, 16:44 uur
De standaardregel is dat er max. 24 extra naar een beslissende stem wordt gezocht. Maar het maakt mij niet uit dat we deze langer open laten staan tot de beslissende stem wordt gevonden. Als de rest het er mee eens is.
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 17:03 uur
1-0
Ik zal de nummers van Vera Sola & Sun Hop Fat even luisteren.
Ik zal de nummers van Vera Sola & Sun Hop Fat even luisteren.
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 17:18 uur
47. Sun Hop Fat - Rhinosaur vs. Vera Sola - The Colony
4-3 nipt, beiden fijn
4-3 nipt, beiden fijn
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 17:18 uur
2-0 beiden leuk
2-0 beiden leuk
1
geplaatst: 20 oktober 2021, 17:57 uur
3-0
Ik vind dat wel zo eerlijk, anders wordt Cervantes zijn (reguliere) stem gewoon geannuleerd. Het is ook weer niet zo dat deze KO zo snel moet gaan dat een battle niet iets langer dan 24u kan staan... Fijn dat het zo nog kan
Gretz schreef:
Ja, normaal gesproken doen we dat ook. Maar dan alleen als het na 24u gelijk staat en dan maximaal 1 dag. Ik wil de regel best verruimen als de meesten het liever anders zien, dan zoeken we gewoon naar een winaar. Dan kunnen we twee battles tegelijk blijven spelen.
(quote)
Ik vind dat wel zo eerlijk, anders wordt Cervantes zijn (reguliere) stem gewoon geannuleerd. Het is ook weer niet zo dat deze KO zo snel moet gaan dat een battle niet iets langer dan 24u kan staan... Fijn dat het zo nog kan

0
geplaatst: 20 oktober 2021, 21:12 uur
Gretz schreef:
Huh, Vera Sola stond na 24 uur toch gewoon 2-3 voor. De regel is dat de battle dan gespeeld is. Doen we toch al het hele spel zo? Lijkt me gek om dat te veranderen omdat Titmeister zich niet in de uitslag kan vinden.Ja, normaal gesproken doen we dat ook. Maar dan alleen als het na 24u gelijk staat en dan maximaal 1 dag. Ik wil de regel best verruimen als de meesten het liever anders zien, dan zoeken we gewoon naar een winaar. Dan kunnen we twee battles tegelijk blijven spelen.
Edit: even terug gekeken en dat hebben we al bij flink wat battles toegepast. Gaan we die nu allemaal met terugwerkende kracht nog afmaken?
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 21:44 uur
Edgar18 schreef:
Edit: even terug gekeken en dat hebben we al bij flink wat battles toegepast. Gaan we die nu allemaal met terugwerkende kracht nog afmaken?
(quote)
Huh, Vera Sola stond na 24 uur toch gewoon 2-3 voor. De regel is dat de battle dan gespeeld is. Doen we toch al het hele spel zo? Lijkt me gek om dat te veranderen omdat Titmeister zich niet in de uitslag kan vinden.Edit: even terug gekeken en dat hebben we al bij flink wat battles toegepast. Gaan we die nu allemaal met terugwerkende kracht nog afmaken?
Wat mij betreft wel, lijkt me wel zo eerlijk.
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 21:53 uur
Ik heb zelf geen vaste voorkeur - er valt zowel voor de 24-uursregels als voor het wachten op een beslissende stem wat te zeggen - maar dit lijkt me toch gewoon aan de organisator van de K.O.?
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 23:07 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Huh, Vera Sola stond na 24 uur toch gewoon 2-3 voor. De regel is dat de battle dan gespeeld is. Doen we toch al het hele spel zo? Lijkt me gek om dat te veranderen omdat Titmeister zich niet in de uitslag kan vinden.Edit: even terug gekeken en dat hebben we al bij flink wat battles toegepast. Gaan we die nu allemaal met terugwerkende kracht nog afmaken?
Ik had niet even gezien dat de stem van Cervantes al buiten de 24 uur was. Uiteraard is het de bedoeling om een nieuwe battle te plaatsen als je ziet dat de deadline voorbij is.
Hier even over stemmen? Het is het een of het ander. De beslissing van vanmiddag ga ik alleen terugdraaien als er een meerderheid voor is.
0
geplaatst: 20 oktober 2021, 23:10 uur
Geef je voorkeur aan door het getal voor de optie met 1 te verhogen.
Hoe moeten we de 24-uursregel toepassen?
0 Na 24 uur staat de uitslag vast en gaan we niet meer op zoek naar een beslissende stem
0 Na 24 uur is de battle afgelopen als een van de nummers op voorsprong staat. Bij gelijkspel wordt er gezocht naar een beslissende stem, er mag dan al wel een nieuwe battle worden geplaatst. We spelen er dan twee tegelijk.
0 We schaffen de 24-uursregel af en wachten gewoon tot het vastgestelde aantal stemmen is bereikt.
+
50. SOPHIE - Whole New World / Pretend World vs. Anna von Hausswolff - The Mysterious Vanishing of Electra
1-0
0 Na 24 uur staat de uitslag vast en gaan we niet meer op zoek naar een beslissende stem
0 Na 24 uur is de battle afgelopen als een van de nummers op voorsprong staat. Bij gelijkspel wordt er gezocht naar een beslissende stem, er mag dan al wel een nieuwe battle worden geplaatst. We spelen er dan twee tegelijk.
0 We schaffen de 24-uursregel af en wachten gewoon tot het vastgestelde aantal stemmen is bereikt.
+
50. SOPHIE - Whole New World / Pretend World vs. Anna von Hausswolff - The Mysterious Vanishing of Electra
1-0
0
geplaatst: 21 oktober 2021, 06:54 uur
1 Na 24 uur is de battle afgelopen als een van de nummers op voorsprong staat. Bij gelijkspel wordt er gezocht naar een beslissende stem, er mag dan al wel een nieuwe battle worden geplaatst. We spelen er dan twee tegelijk.
2-1
1 Na 24 uur is de battle afgelopen als een van de nummers op voorsprong staat. Bij gelijkspel wordt er gezocht naar een beslissende stem, er mag dan al wel een nieuwe battle worden geplaatst. We spelen er dan twee tegelijk.
2-1
0
geplaatst: 21 oktober 2021, 07:44 uur
1 Na 24 uur staat de uitslag vast en gaan we niet meer op zoek naar een beslissende stem
2-2
1 Na 24 uur staat de uitslag vast en gaan we niet meer op zoek naar een beslissende stem
2-2
0
geplaatst: 21 oktober 2021, 08:16 uur
2 Na 24 uur is de battle afgelopen als een van de nummers op voorsprong staat. Bij gelijkspel wordt er gezocht naar een beslissende stem, er mag dan al wel een nieuwe battle worden geplaatst. We spelen er dan twee tegelijk.
3-2
2 Na 24 uur is de battle afgelopen als een van de nummers op voorsprong staat. Bij gelijkspel wordt er gezocht naar een beslissende stem, er mag dan al wel een nieuwe battle worden geplaatst. We spelen er dan twee tegelijk.
3-2
* denotes required fields.