Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2018
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2021, 13:10 uur
1-4
2. Eerie Wanda - Sleepy Eyes vs. Idris Ackamoor & The Pyramids - Message To My People
2. Eerie Wanda - Sleepy Eyes vs. Idris Ackamoor & The Pyramids - Message To My People
0
geplaatst: 24 mei 2021, 21:44 uur
3. The Japanese House - Follow My Girl vs. Florence + the Machine - South London Forever
0-0
0-0
0
geplaatst: 25 mei 2021, 11:45 uur
4-2
4. Dick Fijn - Gewoon een trucker vs. Jade Bird - Love has all been done before
0-1
4. Dick Fijn - Gewoon een trucker vs. Jade Bird - Love has all been done before
0-1
0
geplaatst: 25 mei 2021, 13:08 uur
oja, ik weet nu weer waarom ik de knockouts helemaal niet leuk vind. Had ik kunnen bedenken voor ik ging nomineren
Gros van de nomineerders krijgt helemaal geen kans om iets van veel van de nummers te vinden want dan zijn ze al weg gestemd door wat mensen die toevallig tegelijk online waren.
Gros van de nomineerders krijgt helemaal geen kans om iets van veel van de nummers te vinden want dan zijn ze al weg gestemd door wat mensen die toevallig tegelijk online waren.
0
geplaatst: 25 mei 2021, 13:22 uur
5. Altin Gün - Goca Dünya vs. Phantastic Ferniture - Gap Year
1-0
1-0
0
geplaatst: 25 mei 2021, 13:22 uur
ranja schreef:
Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af. Bij een goede knock-out zit de snelheid er altijd redelijk in. Ladderspellen zijn meer voor de ontdekkingen, al is het ook bij k.o.'s gebruikelijk dat je pas stemt als je beide nummers kent.
0
geplaatst: 25 mei 2021, 13:35 uur
Gretz schreef:
Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af.
(quote)
Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af.
Optie zou zijn om 10 of 15 duels tegelijk te posten en een dag te laten staan waarbij dan iedereen voor 1 van beide kan kiezen en aan het eind van de dag op te tellen. Dan krijgt in elk geval iedereen de kans z'n mening te geven ook al wordt het dan bij 20 stemmers 19-1 maar het kan ook van 5-0 veranderen in 9-11
(of 10-10 , daar heb je dan nog een extra dag voor nodig voor evt gelijke spelen)Maar goed dit is hoe het hier werkt dus veel plezier nog

0
geplaatst: 25 mei 2021, 13:37 uur
ranja schreef:
Optie zou zijn om 10 of 15 duels tegelijk te posten en een dag te laten staan waarbij dan iedereen voor 1 van beide kan kiezen en aan het eind van de dag op te tellen. Dan krijgt in elk geval iedereen de kans z'n mening te geven ook al wordt het dan bij 20 stemmers 19-1 maar het kan ook van 5-0 veranderen in 9-11
(of 10-10 , daar heb je dan nog een extra dag voor nodig voor evt gelijke spelen)
(quote)
(of 10-10 , daar heb je dan nog een extra dag voor nodig voor evt gelijke spelen) Ja, wellicht een keer leuk om uit te proberen als proefballon
Knock-outs zijn in ieder geval de spellen waarbij je je het minst druk zou moeten maken om de uitslag, omdat het inderdaad allesbepalend is wie er op welk moment online zijn.
3
geplaatst: 25 mei 2021, 14:03 uur
Gretz schreef:
Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af. Bij een goede knock-out zit de snelheid er altijd redelijk in. Ladderspellen zijn meer voor de ontdekkingen, al is het ook bij k.o.'s gebruikelijk dat je pas stemt als je beide nummers kent.
(quote)
Bespeur ik hier enige kritiek op de nu al legendarische Drake-KO, Geert?

1
geplaatst: 25 mei 2021, 14:34 uur
Gretz schreef:
Tot de 4 ook wel eens

0
geplaatst: 25 mei 2021, 15:17 uur
4-2
6. Say Sue Me - Old Town vs. Kurt Vile - One Trick Ponies
1-0
6. Say Sue Me - Old Town vs. Kurt Vile - One Trick Ponies
1-0
* denotes required fields.