MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2018

zoeken in:
1-4

2. Eerie Wanda - Sleepy Eyes vs. Idris Ackamoor & The Pyramids - Message To My People

0-1

0-3

3. The Japanese House - Follow My Girl vs. Florence + the Machine - South London Forever

0-0

0-1

0-2

1-2

2-2

3-2

Allebei een beetje meh hé, Gretz?

4-2

4. Dick Fijn - Gewoon een trucker vs. Jade Bird - Love has all been done before

0-1

3-1

oja, ik weet nu weer waarom ik de knockouts helemaal niet leuk vind. Had ik kunnen bedenken voor ik ging nomineren Gros van de nomineerders krijgt helemaal geen kans om iets van veel van de nummers te vinden want dan zijn ze al weg gestemd door wat mensen die toevallig tegelijk online waren.

4-1 dan maar

5. Altin Gün - Goca Dünya vs. Phantastic Ferniture - Gap Year

1-0

ranja schreef:
Gros van de nomineerders krijgt helemaal geen kans om iets van veel van de nummers te vinden want dan zijn ze al weg gestemd door wat mensen die toevallig tegelijk online waren.

Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af. Bij een goede knock-out zit de snelheid er altijd redelijk in. Ladderspellen zijn meer voor de ontdekkingen, al is het ook bij k.o.'s gebruikelijk dat je pas stemt als je beide nummers kent.

Gretz schreef:
(quote)

Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af.

Optie zou zijn om 10 of 15 duels tegelijk te posten en een dag te laten staan waarbij dan iedereen voor 1 van beide kan kiezen en aan het eind van de dag op te tellen. Dan krijgt in elk geval iedereen de kans z'n mening te geven ook al wordt het dan bij 20 stemmers 19-1 maar het kan ook van 5-0 veranderen in 9-11 (of 10-10 , daar heb je dan nog een extra dag voor nodig voor evt gelijke spelen)
Maar goed dit is hoe het hier werkt dus veel plezier nog

ranja schreef:
(quote)

Optie zou zijn om 10 of 15 duels tegelijk te posten en een dag te laten staan waarbij dan iedereen voor 1 van beide kan kiezen en aan het eind van de dag op te tellen. Dan krijgt in elk geval iedereen de kans z'n mening te geven ook al wordt het dan bij 20 stemmers 19-1 maar het kan ook van 5-0 veranderen in 9-11 (of 10-10 , daar heb je dan nog een extra dag voor nodig voor evt gelijke spelen)

Ja, wellicht een keer leuk om uit te proberen als proefballon

Knock-outs zijn in ieder geval de spellen waarbij je je het minst druk zou moeten maken om de uitslag, omdat het inderdaad allesbepalend is wie er op welk moment online zijn.

1-1

Gretz schreef:
(quote)

Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af. Bij een goede knock-out zit de snelheid er altijd redelijk in. Ladderspellen zijn meer voor de ontdekkingen, al is het ook bij k.o.'s gebruikelijk dat je pas stemt als je beide nummers kent.

Bespeur ik hier enige kritiek op de nu al legendarische Drake-KO, Geert?

Gretz schreef:
Ja, dat is inherent aan het concept. We kunnen moeilijk de eerste ronde tot de 6-7 spelen, want dan duurt een ronde eeuwig en haakt iedereen af.

Tot de 4 ook wel eens

3-1

3-2

4-2

6. Say Sue Me - Old Town vs. Kurt Vile - One Trick Ponies

1-0

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 13:46 uur

geplaatst: vandaag om 13:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.