MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMe's toplijst K.O. 1960

zoeken in:

We toeteren lekker verder

0-3

Tis nog een cover ook van Miles...

Waarom wel Jazz op deze site en geen klassieke muziek? Die jazzmuzikanten spelen ook allemaal dezelfde nummers...moanin' moanin' moanin'...

2000 Miles

Elvis verliest van een covertje van Miles?! Een klassieker van Roy Orbison van Bleke schaakspelers?

Ik doe wel weer mee in 1961. En dan te bedenken dat ook ik best wat jazz platen heb, zeker ook van Miles Davis en Art Blakey. Maar mensen toch, dit lijkt mij toch wat 'over the top'.

west schreef:
Elvis verliest van een covertje van Miles?!

Die van Elvis is ook gewoon een 'covertje'. Dat meten met verschillende maten altijd hier.

Koenr schreef:
(quote)

Die van Elvis is ook gewoon een 'covertje'. Dat meten met verschillende maten altijd hier.

Maar het is wel een 'covertje' van Elvis, the KIng.

Ah ja, in tegenstelling tot Miles Davis, dat was maar een anonieme muzikant inderdaad.

Koenr schreef:
Ah ja, in tegenstelling tot Miles Davis, dat was maar een anonieme muzikant inderdaad.

Heb je mij dat horen zeggen? Ik hoorde mijzelf juist net zeggen: "En dan te bedenken dat ook ik best wat jazz platen heb, zeker ook van Miles Davis en Art Blakey."

Het gaat mij erom dat er hier een soort jazz-lobby bezig is. Veel plezier daarmee.

Een jazz-lobby.

Nee dat heb je niet gezegd, maar je doet het wel denigrerend af als 'een covertje van Miles', dan kan je een reactie verwachten.

Rock is hier 99% van de tijd dominant op de site, en zodra er 1x wat jazz komt bovendrijven is de wereld direct te klein.

Jij ook veel plezier in je bubbel.

3-5 Gilberto dan maar voor de winst want de andere drie zijn niet zo mijn smaak

west schreef:

Het gaat mij erom dat er hier een soort jazz-lobby bezig is. Veel plezier daarmee.

Ik ga stuk

Veel plezier chasing ghosts!

Koenr schreef:
Een jazz-lobby.

Nee dat heb je niet gezegd, maar je doet het wel denigrerend af als 'een covertje van Miles', dan kan je een reactie verwachten.

Jij ook veel plezier in je bubbel.

Je blijft maar bezig over dat ik denigrerend doe over Miles Davis. Ik schat zo in dat ik meer Miles Davis hier in de kast heb staan, dan jullie stelletje smurfen!

west schreef:
(quote)

Je blijft maar bezig over dat ik denigrerend doe over Miles Davis. Ik schat zo in dat ik meer Miles Davis hier in de kast heb staan, dan jullie stelletje smurfen!

Ik dacht het niet, want ik heb onlangs deze aangeschaft:

Miles Davis: Original Albums: Amazon.nl: Muziek

10 CD's, en ik heb nog veel meer, ik heb bijna alles van Miles. Kom dan west, kom dan!!

Zet allemaal nog ff een rustig jazzplaatje op om te kalmeren

luigifort schreef:
Zet allemaal nog ff een rustig jazzplaatje op om te kalmeren

Miles Davis - Relaxin' with the Miles Davis Quintet (1958)

Deze mss?

west schreef:
(quote)

Dat kan kloppen, maar je opmerking blijft denigrerend.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik dacht het niet, want ik heb onlangs deze aangeschaft:

Miles Davis: Original Albums: Amazon.nl: Muziek

10 CD's, en ik heb nog veel meer, ik heb bijna alles van Miles. Kom dan west, kom dan!!

Maar heb jij ook Elvis in de kast staan? Daar gaat het meer om, hè

johan de witt schreef:
(quote)

Maar heb jij ook Elvis in de kast staan? Daar gaat het meer om, hè

Natuurlijk, talloze compilaties! En het debuutalbum ofc. Jij?

Uiteraard. Maar West ageert tegen het nogal eenzijdige of eenkennige stemgedrag van sommigen. Alsof jazz sws superieur is aan rock n roll.

johan de witt schreef:
Alsof jazz sws superieur is aan rock n roll.

Ja, dat vind ik wel. Toch, Koenr? Dat vinden wij hé?

Johnny Marr schreef:
Kom dan west, kom dan!!

Kunnen jullie samen that mile go-en

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ja, dat vind ik wel. Toch, Koenr? Dat vinden wij hé?

Ja dat was ons intussen duidelijk

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.