Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 27 december 2023, 18:54 uur
1-0
Kort maar krachtig versus iets minder kort en iets minder krachtig.
Kort maar krachtig versus iets minder kort en iets minder krachtig.
1
geplaatst: 28 december 2023, 06:21 uur
3-5
Zo'n grindcore-band die niet veel gemaakt heeft vs. een doorslagje van Ace of Spades. Nou vooruit, het is Lemmy zijn sterfdag vandaag. De drummer kunnen we volgend jaar juni ofzo met Scorpions verwachten in de Ziggo Dome en de gitarist komt in april in poppodium het Bolwerk, Sneek. Verschil moet er blijven
Zo'n grindcore-band die niet veel gemaakt heeft vs. een doorslagje van Ace of Spades. Nou vooruit, het is Lemmy zijn sterfdag vandaag. De drummer kunnen we volgend jaar juni ofzo met Scorpions verwachten in de Ziggo Dome en de gitarist komt in april in poppodium het Bolwerk, Sneek. Verschil moet er blijven

0
geplaatst: 28 december 2023, 06:24 uur
1
geplaatst: 28 december 2023, 11:43 uur
Jullie zijn niet echt van de grindcore, hè? Zelfs B.Roberston stemt er deze keer niet op. Verrassend. Ik vind Russian Circles best ok, maar niet bepaald een van de grootmachten in het postrock/metalgenre. Zo ook dit nummer. Best aardig en sfeervol, maar ook beetje run of the mill.
4-1
EDIT: Oh wacht even, B.Robertson hééft nog niet gestemd. Ik keek ff scheel.
4-1
EDIT: Oh wacht even, B.Robertson hééft nog niet gestemd. Ik keek ff scheel.
1
geplaatst: 28 december 2023, 11:47 uur
EvilDrSmith schreef:
Jullie zijn niet echt van de grindcore, hè?
Jullie zijn niet echt van de grindcore, hè?
Voor wat het waard is: puik nummer hoor, ik heb nog ernstig getwijfeld.

1
geplaatst: 28 december 2023, 13:45 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik vind Russian Circles best ok, maar niet bepaald een van de grootmachten in het postrock/metalgenre. Zo ook dit nummer
Ik vind Russian Circles best ok, maar niet bepaald een van de grootmachten in het postrock/metalgenre. Zo ook dit nummer
Dan heb je ze misschien nog nooit live gezien? Ik heb ze 2x gezien, één keer in een zaal en één keer op een festival, en twee maal compleeeeet weggeblazen geweest. Wat. Een. Liveband. Dat was allebei dit jaar trouwens, ze waren op tour met ons aller Cult of Luna.
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:27 uur
Johnny Marr schreef:
Dan heb je ze misschien nog nooit live gezien? Ik heb ze 2x gezien, één keer in een zaal en één keer op een festival, en twee maal compleeeeet weggeblazen geweest. Wat. Een. Liveband. Dat was allebei dit jaar trouwens, ze waren op tour met ons aller Cult of Luna.
Ik heb hun optredens door de jaren heen wel eens genoteerd in mijn agenda, maar uiteindelijk kwam het er nooit van. Ze hebben ook drie keer op Roadburn gestaan, zie ik nu op setlist.fm, dus in theorie zou ik ze maximaal drie keer gezien kunnen hebben, maar ik kan het me echt niet heugen of ik ze überhaupt één keer heb gezien. Dan heb je ze misschien nog nooit live gezien? Ik heb ze 2x gezien, één keer in een zaal en één keer op een festival, en twee maal compleeeeet weggeblazen geweest. Wat. Een. Liveband. Dat was allebei dit jaar trouwens, ze waren op tour met ons aller Cult of Luna.

Zou dat aan mijn geheugen liggen, of tóch aan de impact van hun performance?

Wel tof dat jij compleet weggeblazen bent. MIsschien moet je wat meer eten, sta je steviger in je schoenen.

2
geplaatst: 28 december 2023, 14:40 uur
Ik doe niets anders dan fretten, boefen en drinken hele dagen!

0
geplaatst: 28 december 2023, 15:10 uur
5-3
Ik moet me snel eens in deze band gaan verdiepen. Erg onder de indruk van dit sfeervolle nummer, waarvan ik wel wil geloven dat 'ie live nog veel harder binnenkomt.
Ik moet me snel eens in deze band gaan verdiepen. Erg onder de indruk van dit sfeervolle nummer, waarvan ik wel wil geloven dat 'ie live nog veel harder binnenkomt.
0
geplaatst: 28 december 2023, 15:11 uur
0
geplaatst: 28 december 2023, 15:46 uur
Daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben.

Ik maak gelijk: 1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.