Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2021, 22:01 uur
0
geplaatst: 19 december 2021, 22:57 uur
Hulde voor de originele sound van Holocaust in dit nummer, maar mijn stem gaat toch naar Bruce Bruce.
Hoewel...
Hmmmmm.... best lastig.
Nee, ik ga toch voor Holocaust.
Wat een twijfelwijverij.
3-0
Hoewel...
Hmmmmm.... best lastig.
Nee, ik ga toch voor Holocaust.
Wat een twijfelwijverij.
3-0
0
geplaatst: 20 december 2021, 15:29 uur
Ik ben juist geen fan (op een aantal Stanley-nummers na), maar/dus ik vind "Music from the Elder" hun beste plaat. Met afstand zelfs. En dit weer het mooiste nummer van het album. Zo jammer dat ze nooit verder gegaan zijn met deze stijl en weer terugkeerden naar stadionrock.
0-2
0-2
1
geplaatst: 20 december 2021, 15:37 uur
0-3
Had deze van Kiss ook nooit gehoord, ik ben blij verrast.
Had deze van Kiss ook nooit gehoord, ik ben blij verrast.
0
geplaatst: 20 december 2021, 15:45 uur
Ben zeker geen Kiss fan, maar deze van Cirith Ungol valt erg tegen. Ze hebben veel betere nummers.
0-4 dus
0-4 dus
0
geplaatst: 20 december 2021, 15:59 uur
KISS fan geweest tot het wat begon te rommelen met bezettingen toen de maskers weer opgingen, nooit iets met CU gehad.
0-5
0-5
0
geplaatst: 20 december 2021, 16:02 uur
1
geplaatst: 20 december 2021, 16:08 uur
Potverdomme, twee eigen nominaties al meteen in de eerste ronde.
Ik kan niet kiezen, dus ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat. Japanse metal of Pete's eerste singletje.
NB: doen jullie ook mee? Hoe meer zielen, hoe meer kerstvreugd! Greatest Hits of #5 (Alternative Xmas Songs)! - MusicMeter.nl
Het kan nog tot 1800 uur vanavond. Ho ho ho, go go go!
Ik kan niet kiezen, dus ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat. Japanse metal of Pete's eerste singletje.
NB: doen jullie ook mee? Hoe meer zielen, hoe meer kerstvreugd! Greatest Hits of #5 (Alternative Xmas Songs)! - MusicMeter.nl
Het kan nog tot 1800 uur vanavond. Ho ho ho, go go go!
1
geplaatst: 20 december 2021, 16:22 uur
To Be Demon zou ik zelf na Street Woman als 2e genomineerd hebben. Fall Out kan mij zeker bekoren maar ben fan van Loudness t/m het werk uit 1988 en ben in juli 2018 bij hun concert in zaal Metropolis in Hengelo geweest - afgezien van een overleden drummer die vervangen is in de authentieke bezetting. Nieuwe geplande concerten in Nederland en België worden al 2 jaar door de heersende omstandigheden steeds weer verplaatst.
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.