Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2021, 21:09 uur
0-1
Dit is een stevige. Geef mij toch maar AC/DC uit het Bon Scott-tijdperk.
Dit is een stevige. Geef mij toch maar AC/DC uit het Bon Scott-tijdperk.
0
geplaatst: 19 december 2021, 01:07 uur
0
geplaatst: 19 december 2021, 01:10 uur
De link van Ozzy doet het bij mij niet.
Ik ga sowieso voor Holocaust.
1-0
Ik ga sowieso voor Holocaust.
1-0
0
geplaatst: 19 december 2021, 10:09 uur
De battle tussen twee zangers die niet kunnen zingen. I like it bad, badder, baddest.
2-4
2-4
0
geplaatst: 19 december 2021, 12:33 uur
De track van April Wine ken ik nog vrij goed van vroeger, ik vond het altijd een aardig liedje.
Misschien een beetje 'te zoet', zeker voor het metalgezelschap waarin ik me thans bevind?
Maar wie weet, misschien raakt het een snaar in de deze tijd van het jaar, waarin ieders 'zachte' kant wat meer naar boven komt.
1-1
Misschien een beetje 'te zoet', zeker voor het metalgezelschap waarin ik me thans bevind?
Maar wie weet, misschien raakt het een snaar in de deze tijd van het jaar, waarin ieders 'zachte' kant wat meer naar boven komt.
1-1
0
geplaatst: 19 december 2021, 13:20 uur
Vroeger idd. niet heavy genoeg en vandaag de dag een over het hoofd geziene band, maar April Wine levert zeker een aardig liedje plus het feit dat er wel wat oppositie mag worden geboden aan dat gedoodverfde I Believe in You. Als het nou Rescue Me was geweest dan was mijn keuze anders en Winds of Change van Black Tiger overtreft naar mijn smaakpapillen beide.
1-2
1-2
1
geplaatst: 19 december 2021, 13:45 uur
Een "aardig liedje" dat voorstaat tegenover de moeder aller hardrockpowerballads? Zitten jullie me nu weer te fokken?
Jullie mond spoelen, en nu meteen!
Foei, stelletje schobbejakken.
2-2, 3-2, 4-2, 5-2 en door met de volgende battle.
Jullie mond spoelen, en nu meteen!
Foei, stelletje schobbejakken.
2-2, 3-2, 4-2, 5-2 en door met de volgende battle.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.