MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Moeilijk kiezen. Aangezien ik vermoed dat Candlemass het onderspit gaat delven, ienemienemut ik daar dan maar op. En toch ook wel met een minieme voorkeur. De Rob Halford-achtige backing screams tijdens ♫ rising ♪.maken net het verschil.
1-1

2-2

2-5

Dat was 'm alweer!

Woooow, dit vind ik echt een onbegrijpelijke uitslag. Matige Candlemass tegen één van Ufomammuts beste. EvilDrSmith zie je nu wel dat je beter op Ufomammut had gestemd al had het wss nog geen verschil gemaakt wss. Jullie horen iets dat ik niet hoor.

3-5

Is natuurlijk nu mosterd na de maaltijd, anders had ik ook voor Ufomammut gestemd.

En wat moet dat nou eigenlijk voorstellen dat Ufomammut? Een metalen variant op spacerock ofzo? Kabbelt wat voort als een rustig bergbeekje. Een achtergrondmuziekje dus daar waar Candlemass tenminste de aandacht opeist.

Johnny Marr is zo van de kaart dat er zelfs geen bump af kan.

Volgende ronde komt deze avond online.

B.Robertson schreef:
En wat moet dat nou eigenlijk voorstellen dat Ufomammut? Een metalen variant op spacerock ofzo? Kabbelt wat voort als een rustig bergbeekje. Een achtergrondmuziekje dus daar waar Candlemass tenminste de aandacht opeist.

Ik zou zeggen ga Ufomammut eens live beleven als je de kans krijgt.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik zou zeggen ga Ufomammut eens live beleven als je de kans krijgt.
Zijn wel eens in het bereisbare clubcircuit geweest, Iduna, maar niet geweest omdat ik met zulke muziek al snel in de festivalsferen geraak en andere dag moet werken, als ik daar alleen heen moet. Zou handig zijn met zulke muziek een hoekje met stoeltjes te hebben (zoals laatst bij Supersister). Dus mochten ze weer komen niet meer dan de andere dag vrijaf vragen.

AOVV schreef:
Johnny Marr is zo van de kaart dat er zelfs geen bump af kan.

Bump

Wegens een werkgerelateerdheid die door mijn broodheer mijner richting kwam uitgewaaid, een dagje vertraging:

1. Darkspace - Dark 3.14 vs. Agalloch - Pantheist
2. Opeth - The Lotus Eater vs. Amenra - Razoreater
3. Scars on Broadway - Serious vs. Candlemass - Lucifer Rising
4. Asva - A Trap for Judges vs. Burst - Cripple God
5. Hail of Bullets - Ordered Eastward vs. Cult of Luna - Ghost Trail
6. Gojira - The Art of Dying vs. Kauan - Aidin Laulu
7. Russian Circles - Verses vs. Opeth - Heir Apparent
8. Amenra - De Dodenakker vs. Inanna - Sea of the Dead

Opeth en Amenra nog met twee nominaties, wie had dat nou verwacht??

Tot de 6!

En ik trap gelijk af!

1. Darkspace - Dark 3.14 vs. Agalloch - Pantheist

1-0

DjFrankie (moderator)
1-1

AOVV schreef:
Opeth en Amenra nog met twee nominaties, wie had dat nou verwacht??
Dat zal na deze ronde dus anders zijn, maar wat ik vooral verrassend vind is dat Scars On Broadway er zowaar nog instaat. Leuk.

Hoe gaaf en briljant ook, dit nummer van Agalloch is gewoon geen metal. En al ben ik zeker niet vies van de grenzen optrekken (jullie gooiden nota bene mijn favoriete nummer van dit jaar, The Devil's Blood: ook bepaald niet 100% metal pur sang, er in een vroegtijdig stadium uit), dit vind ik té ver van metal verwijderd.
Een principiële 4-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:30 uur

geplaatst: vandaag om 05:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.