Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2024, 17:25 uur
0
geplaatst: 22 januari 2024, 18:11 uur
Zouden Opeth en Opeth elkaar pas in de finale tegenkomen, of toch al eerder?
1-4
1-4
1
geplaatst: 23 januari 2024, 20:18 uur
Gelukkig kost het loten van de halve finales niet al te veel tijd, dat kon er nog net af na een drukke werkdag!
1. Burst - Cripple God vs. Opeth - Heir Apparent
2. Opeth - The Lotus Eater vs. Cult of Luna - Ghost Trail
Opeth vs. Opeth in de finale? Zou zomaar kunnen. Is dit toeval? Werd de loting gemanipuleerd doordat de spelleider af te rekenen kreeg met "The EvilDrSmith Eye"? We zullen het nooit weten..
Tot de 6, 1 verschil (of 24 uur)!
2. Opeth - The Lotus Eater vs. Cult of Luna - Ghost Trail
Opeth vs. Opeth in de finale? Zou zomaar kunnen. Is dit toeval? Werd de loting gemanipuleerd doordat de spelleider af te rekenen kreeg met "The EvilDrSmith Eye"? We zullen het nooit weten..
Tot de 6, 1 verschil (of 24 uur)!
0
geplaatst: 23 januari 2024, 20:48 uur
Zeer fijne ontdekken, Burst. Maar heeft de pech tegen de sterkste Opeth uit te komen..
0-1
Zeer fijne ontdekken, Burst. Maar heeft de pech tegen de sterkste Opeth uit te komen..
0-1
1
geplaatst: 23 januari 2024, 23:21 uur
Tsja, het was eigenlijk al vanaf ronde 1 niet zo spannend. Opeth gaat winnen, alleen met welk nummer?
Grootste winst van deze jaargang vond ik de ontdekking van Inanna. En daar was ik blijkbaar niet de enige in. Wel lullig voor CoL, want hun nummer is ook een dikke 10.
5-0
Grootste winst van deze jaargang vond ik de ontdekking van Inanna. En daar was ik blijkbaar niet de enige in. Wel lullig voor CoL, want hun nummer is ook een dikke 10.
5-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.