Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2024, 15:35 uur
0
geplaatst: 4 februari 2024, 16:03 uur
Wel een toffe van Meshuggah waar ze nog heel Fear Factoriaans klonken, maar toch nipt 3-0
0
geplaatst: 4 februari 2024, 16:30 uur
4-0
Nu Slaughter of the Soul er vreemd genoeg uitligt mag deze wel winnen van mij.
Nu Slaughter of the Soul er vreemd genoeg uitligt mag deze wel winnen van mij.
0
geplaatst: 4 februari 2024, 17:17 uur
Dit nummer van Meshuggah is best belangrijk geweest voor mijn muziekvorming. Daarom kan ik niet anders dan punten geven voor Future Breed Machine. Ulver mag er desalniettemin ook zeker wezen, ook een toptrack!
4-2
4-2
0
geplaatst: 4 februari 2024, 17:28 uur
0
geplaatst: 5 februari 2024, 14:07 uur
Weer een briljant, experimenteel, uitdagend black metalwerkje uit 1995! En Septic Flesh ook verre van mis.
2-4
2-4
3
geplaatst: 6 februari 2024, 11:12 uur
Laatst zei je dat ik 'het gras voor je voeten had weggemaaid' in de nominatieronde, Apollo. En dat daarbij de kans groot is dat één van mijn nominaties er met de buit vandoor zal gaan, omdat ik enkele gewaardeerde klassiekers naar voren had geschoven. Nou, wat mij betreft mag Ved Buens Ende dit hele zooitje winnen, zelfs al moet ik tegen mijn eigen nominaties gaan stemmen. Wat een klasbak zeg.
Je kan me niet gelukkiger maken als het gaat om nieuwe muziek, dan met een flinke brok avant-gardistische, vervreemdende, swingende blackmetal. Mijn poging om deze muziek van een label te voorzien voelt nutteloos aan, aangezien dit niet in één hokje te plaatsen is. Het is Kunst, met hoofdletter K. Dank voor het nomineren van deze voor mij tot nu toe nog onbekende parel. Hier ga ik nog veel van genieten.
3-5
Je kan me niet gelukkiger maken als het gaat om nieuwe muziek, dan met een flinke brok avant-gardistische, vervreemdende, swingende blackmetal. Mijn poging om deze muziek van een label te voorzien voelt nutteloos aan, aangezien dit niet in één hokje te plaatsen is. Het is Kunst, met hoofdletter K. Dank voor het nomineren van deze voor mij tot nu toe nog onbekende parel. Hier ga ik nog veel van genieten.
3-5
0
geplaatst: 6 februari 2024, 11:13 uur
1
geplaatst: 6 februari 2024, 11:45 uur
Moeilijk inderdaad. 1-1
Van zulke berichten word ik vrolijk ABDrums! Ik ben benieuwd hoe ver die komt. Avant-garde black metal moet ook maar net je ding zijn denk ik, en de concurrentie is moordend.
Van zulke berichten word ik vrolijk ABDrums! Ik ben benieuwd hoe ver die komt. Avant-garde black metal moet ook maar net je ding zijn denk ik, en de concurrentie is moordend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.