MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Beide goed en beide zwaar mijn ding. Vader vind ik net wat overtuigender overkomen.

1-3

Tof om te lezen dat Ved Buens Ende bijna dertig jaar later nog steeds nieuwe fans aan zich weet te binden.

Probeer deze bandjes dan ook eens, die zitten een beetje in dezelfde geografie, hetzelfde tijdsgewricht en een enigszins vergelijkbare avant(-black)stijl: Solefald, Virus, Arcturus, In The Woods..., Pan.Thy.Monium, Dødheimsgard, Manes ('Vilosophe'), Lunaris (debuut) en de "futuristische" avantblack van The Kovenant.

2-4

EvilDrSmith schreef:
Tof om te lezen dat Ved Buens Ende bijna dertig jaar later nog steeds nieuwe fans aan zich weet te binden.

Probeer deze bandjes dan ook eens, die zitten een beetje in dezelfde geografie, hetzelfde tijdsgewricht en een enigszins vergelijkbare avant(-black)stijl: Solefald, Virus, Arcturus, In The Woods..., Pan.Thy.Monium, Dødheimsgard, Manes ('Vilosophe'), Lunaris (debuut) en de "futuristische" avantblack van The Kovenant.

2-4

Ken je deze al EvilDrSmith?

Jazekers! Die had ik idd ook wel in het rijtje mogen meenemen.

1-3

Interessant nummer dit, dat ik leuker vind dan dat ik op voorhand had gedacht.

DjFrankie (moderator)
1-5

0-1 Uiteraard!

DjFrankie (moderator)
0-4

1-4

Goh..., dat hier zo unaniem wordt gestemd.
Erg sterk hoor Skepticism, lekker lazy en sloom!

Jacoto schreef:
1-4

Goh..., dat hier zo unaniem wordt gestemd.
Erg sterk hoor Skepticism, lekker lazy en sloom!

Jup maar die soundkwaliteit... als het op standje burenruzie staat klinkt het nog altijd muisstil.

1-0

2-0

Niet vreemd toch dat Crystal Mountain korte metten maakt met Skepticism? Betekent niet dat Skepticism slecht is, maar net een maatje te klein. Volgens mij zou Skepticism alleen kans maken op de Skepticism Facebookgroep.

Spekticism ontzettend gaaf hoor, met dat sinister kerkorgeltje dat rijp klinkt voor de sloop. Maar had het niet getroffen met de tegenstander natuurlijk.

Wat deze battle betreft: aardig deuntje van Stratovarius, maar liever de echte Mozart dan (Wolfgang A.). Daartegenover staat een bijzonder meeslepende song van The Gathering, waarin zang- en gitaarlijnen heel erg goed samengaan.

3-0 dus

DjFrankie (moderator)
5-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.