MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-4

O dat kan hoor, na de sex komt de dood. Toepasselijk hier. Beide frontmannen niet meer onder de levenden.

Ik heb bij het kiezen van dit nummer van Cathedral pas voor het eerst de bijbehorende videoclip gezien. Sodeju! Dat heb ik al die jaren gemist. Ge-wel-dig! Mijn punt gaat naar de zwarte zangeres. Seksistisch? Hell yeah!
1-2

1-3

Het is trouwens "In Mist She Was Standing".

Erg goeie track van Cathedral, in die mate dat ik dacht eens een keertje NIET voor Opeth te gaan.. Maar na 2 minuten was ik alweer helemaal om, zelfs met inbegrip van de foutieve tracktitel.

1-4

DjFrankie (moderator)
En klaar AOVV, dus je mag loten wanneer je tijd hebt

Dat wordt morgenavond.

AOVV schreef:
Dat wordt morgenavond.

Kijk er naar uit

Beetje vervelend misschien, maar ik merkte tijdens het noteren van de scores dat we deze battle vergeten zijn:

27. Faith No More - Digging the Grave vs. Dissection - Where Dead Angels Lie

Nou ja, "we".. Ik zal maar vast schuld bekennen! Nog eentje te gaan dus, en dan kan ronde 2 echt van start gaan.

0-1 alvast

DjFrankie (moderator)
1-4

Ik ga alvast in de tegenaanval:

1-1

Nu wordt het wel spannend. Ik ben erg benieuwd naar battles 3, 11 en 14.

Geen fan van Death AOVV? Ik zie dat je ook geen stemmen hebt uitgebracht voor Death, alhoewel dat niks hoeft te zeggen natuurlijk.

Apollo schreef:
Nu wordt het wel spannend. Ik ben erg benieuwd naar battles 3, 11 en 14.

Battle elf is wel echt de topper deze keer en een zeer lastige keuze... Overigens wil ik ook een lans breken voor battle twaalf, die wat mij betreft ook zeer sterk is.

Deze is duidelijk: 1-2.

Apollo schreef:
Geen fan van Death AOVV? Ik zie dat je ook geen stemmen hebt uitgebracht voor Death, alhoewel dat niks hoeft te zeggen natuurlijk.

Ik vind Death erg goed, heb van Spiritual Healing tot The Sound of Perseverance alles in de kast staan en de titelsong zou het halen in deze battle, Perennial Quest ook, maar ik heb tevens een zwak voor dit soort ouwe, grauwe black metal.

Geen stemmen inderdaad, maar dat geldt voor nog heel veel meer albums die ik stiekem wel ken.

1-4

Voor mij het mooiste nummer van Symbolic. Goede keuze en verder zijn Empty Words en Sacred Serenity favorieten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.