MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

2-6

Erg lastig inderdaad

3. The Gathering - Leaves vs. Ulver - Capitel I: I Troldskog Faren Vild

Zo eerst nog maar eens luisteren, maar ik heb wel een vermoeden welke kant dit opgaat.

The Gathering is al door met een ander nummer naar de halve finale. Hoe goed dat album nog steeds is, ik zou dat met zo'n sterk deelnemersveld wel een vertekend beeld van 1995 vinden.
Maar ja, ik was na die mispeer met Niels Duffheüs destijds wel gruwelijk blij met Anneke. Nog blijer dan dat ik werd, en nog steeds word, van Ulver.
5-4

Pfff, dit zou wel echt een gigantische anticlimax zijn zeg. Kom op.

DjFrankie (moderator)
5-5

0-1

Deze is voor mij makkelijker dan de vorige battle.

Voor mij ook.

1-1

Zeker makkelijk ja: 3-1.

DjFrankie (moderator)
4-1

5-1

JM heeft invloed, blijkt uit de vorige battle. 2x Death & 2x The Gathering had ook wat potsierlijk gestaan, dus ben er niet rouwig om.

Ja ben heel opgelucht, ging echt zonde zijn.

Is natuurlijk ook jullie eigen collectieve domme schuld door Ulver met een love game te laten winnen van het superieure magnum opus van Moonspell. Wat jullie tegen die laatstgenoemde hebben (een vorige ronde won het al uiterst moeizaam) is me een raadsel, want zó goed is Ulver nu ook weer niet.
Evenzogoed, het had anders idd een saaie halve finale opgeleverd.

MDB zou natuurlijk nog roet in het eten kunnen gooien om 2x Death in de finale te krijgen.
En ik vind het allesbehalve een makkelijke battle.
Edoch, toch 6-1

Puik stemwerk alweer, ik plaats de halve finales deze avond online!

Halve finales!

1. Ulver - Capitel I: I Troldskog Faren Vild vs. Death - Crystal Mountain
2. Death - Symbolic vs. The Gathering - Strange Machines

Maken we ons op voor een dodelijke finale, of wordt daar een stokje voor gestoken? We zullen het gauw weten.

Wederom tot de 6, 1 verschil (of 24 uur)

Haha, weet je zéker dat de randomizer niet beide Chucky's tegenover elkaar had gezet en je daar zelf dat ene stokje voor had gestoken?

Maar ik vermoed idd ook dat dit geen hele spannende halve finales gaan worden.
0-1

EvilDrSmith schreef:
Haha, weet je zéker dat de randomizer niet beide Chucky's tegenover elkaar had gezet en je daar zelf dat ene stokje voor had gestoken?

https://miro.medium.com/v2/resize:fit:960/1*RWp0lx8WEtOOCaJab7Jt8g.gif

Edoch: 1-2!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.