Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 6 maart 2024, 12:09 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik ben helemaal niet zo'n Marduk-adept, maar ik ben behoorlijk onder de indruk van hun laatste album. Na dik dertig jaar.nog zó bezeten en urgent intens voor de dag komen: ik vind het knap. En verdomd lekker.
Ik ben helemaal niet zo'n Marduk-adept, maar ik ben behoorlijk onder de indruk van hun laatste album. Na dik dertig jaar.nog zó bezeten en urgent intens voor de dag komen: ik vind het knap. En verdomd lekker.
Ik ben wél een Marduk-adept en vind (deels terugkijkend uiteraard, toen zij ermee begonnen was ik nog een luierdrager) dat ze na dik dertig jaar nog stééds zó bezeten en urgent intens klinken. Ontzettend knap, kolere verdomd lekker.

Deze battle wordt een droge 0-5, ik vind dit één van de strafste nummers van 2023 tout court.
0
geplaatst: 6 maart 2024, 12:10 uur
5. Entropia - Final vs. Entropia - Retox
Deze twee ontlopen elkaar nauwelijks, ik heb dus een muntje opgeworpen en het is de tweede geworden.
0-1
Deze twee ontlopen elkaar nauwelijks, ik heb dus een muntje opgeworpen en het is de tweede geworden.
0-1
0
geplaatst: 6 maart 2024, 15:05 uur
Hier minder getwijfelkont en rondstrooien met muntjes.
Een significant verschil in kwaliteit, merkwaardig dat jullie dat verschil niet horen.
'Final' is hooguit een kleine 8,28735355 waard, maar 'Retox' torent daar mijlenver bovenuit met een ruime 8,28735356
2-4
Een significant verschil in kwaliteit, merkwaardig dat jullie dat verschil niet horen.
'Final' is hooguit een kleine 8,28735355 waard, maar 'Retox' torent daar mijlenver bovenuit met een ruime 8,28735356
2-4
1
geplaatst: 6 maart 2024, 18:17 uur
Jacoto schreef:
Wel een erg 'braaf' nummer van My Lament.
Niet dat het slecht is maar wellicht té braaf voor dit topic.
Wel een erg 'braaf' nummer van My Lament.
Niet dat het slecht is maar wellicht té braaf voor dit topic.
Een fijne treurzang toch? Het had ook uit hetzelfde land iets van Gateway - Galgendood (2023) kunnen zijn en dan had je het tegenovergestelde en 'zooi' die vooral ik leuk vind. Hadden we dezelfde uitslag van de battle gehad.
0
geplaatst: 7 maart 2024, 13:48 uur
2-1
Aangename kennismaking wel met Triumpher, maar Moonlight Sorcery triomfeert.
Aangename kennismaking wel met Triumpher, maar Moonlight Sorcery triomfeert.
0
geplaatst: 7 maart 2024, 18:44 uur
4-2
Aangename kennismaking wel met Moonlight Sorcery, maar Triumpher triomfeert.
Aangename kennismaking wel met Moonlight Sorcery, maar Triumpher triomfeert.
1
geplaatst: 7 maart 2024, 21:53 uur
5-2
Sterk staaltje van melodische black metal.
8. Ahab - Prof. Arronax' Descent Into the Vast Oceans vs. Worm - Midwinter Tears
Sterk staaltje van melodische black metal.
8. Ahab - Prof. Arronax' Descent Into the Vast Oceans vs. Worm - Midwinter Tears
0
geplaatst: 7 maart 2024, 22:22 uur
Ik besef dat ik helemaal niet bekend ben met de muziek van Worm. Dat is best wel een gemis hoor ik nu en daar ga ik wat aan doen. Edoch, dit nummer van Ahab vind ik ook fantastisch. Lastig, lastig. Even laten bezinken.
Fijne battles allemaal. Pas acht rondes ver, maar ik hoor een hoop leuk spul.
Fijne battles allemaal. Pas acht rondes ver, maar ik hoor een hoop leuk spul.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.