MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Goedemorgen allemaal, rise and shine!

Ik kruip er weer in...

18. Fires in the Distance - Crumbling Pillars of a Tranquil Mind vs. Haken - Sempiternal Beings

1-0

2-0

Ik had iets meer verwacht/gehoopt van Fires In The Distance. Best okay, maar toch liever wat meer Fires Up Close.
2-1

DjFrankie (moderator)
5-1

1-0

DjFrankie (moderator)
2-0

Beide leuk. 2-2

Pittig.

3-3

3-4

4-4

Nipt

DjFrankie (moderator)
EvilDrSmith aan U de eer

Dank u, dank u.
Ik moest evenwel eerst even door Marianas Rest heenploegen, want mij volkomen onbekend.
Dat ploegen ging me trouwens bijzonder goed af. Fijne kennismaking. Ik snap de volle bak wel.
Aangezien Marduk al doorgaat met een ander (en indrukwekkender) nummer, ga ik nu voor de underdog.
4-5

0-1, Altarage wel een leuke nominatie, even wat anders in de mix, klonk niet verkeerd.

De zang van Baroness is wel een rare: in de coupletten lijkt het wel of Jaz Coleman die voordragen.
Eerste keer knapte ik er volledig op af.
Na herbeluistering bevallen mij de coupletten al wat beter, maar de wat meer 'zingende' refreinen & bridges blijf ik zwak vinden. Wel verdomd jammer, want muzikaal is dit wel mijn kopje thee. Na het album 'Purple' de band echter niet meer gevolgd. Denk niet dat ik de draad weer oppik. Pak die liever op van Altarage, al is die liefde ook niet accuut overweldigend.
2-2

2-3

DjFrankie (moderator)
2-4

3-4 dik

Mooie ontdekking.

4-4

Baroness vind ik te zoet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:02 uur

geplaatst: vandaag om 11:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.