MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Twee nominaties van mijn kant. Heretoir heeft vorig jaar meer indruk op me achtergelaten. Derhalve:

4-3

DjFrankie (moderator)
5-3

DjFrankie (moderator)
15. Panopticon - Cedar Skeletons vs. Fate Gear - Deathless Memories

0-1

Vorig jaar live gezien. 5 op het oog lieve Japanse meisjes, maar als het losgaat. Geweldig. Babymetal gauw vergeten.

1-2

2-2

Die Japanse meisjes maakten het spannender dan ik had verwacht.

0-2

2-2

Ligt dicht bij elkaar voor mij.

Waar lijkt de stem van de zanger van Alkaloid toch op? Kom, help me eens even. Het is als twee druppels, maar het schiet me niet te binnen.
Voor mij ligt het wat minder dicht bij elkaar. Brutal death is nog steeds niet mijn favo genre. Zelfs niet als SuffeKeesje het uitvoert.
3-2

Neen, Bump is het niet. Dark Fortress misschien? Dat is namelijk dezelfde knaap.

Erg lekker nummer trouwens van Alkaloid, vooral het proggy kantje bevalt me wel.

4-2

5-2

0-1

EvilDrSmith schreef:
Waar lijkt de stem van de zanger van Alkaloid toch op? Kom, help me eens even.

Gràb?
Ik meen dat dat album toch echt op Musicmeter heeft gestaan, maar ik kan het niet vinden. Dan maar opnieuw toevoegen straks.

1-1

1-2

DjFrankie (moderator)
2-3

Nee, geen Bump (lekker bandje: ik dacht die op cd te hebben, maar heb er slechts een kopietje van), Dark Fortress of Gràb: die zijn veel te obscuur, stelletje muzieksnobs!

Ik ben nu wat frisser dan vannacht en ik denk dat ik tijdens zijn clean kopstem in combinatie met de melodieuze, wat industrial aandoende begeleiding aan Burton C. Bell/Fear Factory moest denken. Mwoah, niet echt twee druppels, maar ik snap wel waarom ik eraan dacht.

Wat voor SuffeKeesje geldt, geldt in nog sterkere/saaiere mate voor Dying Fetus. Nooit meer dan op zijn best "wel aardig" gevonden. Verandert dit nummer niks aan. Lunar Chamber is zoveel spannender en avontuurlijker en bevalt me heel erg veel beter.
3-3

EvilDrSmith schreef:
Lunar Chamber is zoveel spannender en avontuurlijker en bevalt me heel erg veel beter.
3-3

Waarom stem je dan niet gewoon op Lunar Chamber? Al vind ik het nummer van Dying Fetus ook heeel sterk, misschien moet ik dat album maar es gaan checken. Sterke battle.

3-4

Oeps, foutje! Ben ik toch niet zo wakker als ik dacht.
Thnx, nepmetalhead.
Dan is het bij deze dus geen 3-4, maar 2-5.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.