MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
2-0

2-2

DjFrankie (moderator)
3-3

4-3 maar allebei geweldig

39. Kaatayra - Boca Que Se Engole vs. Austere - A Ravenous Oblivion

Yummieyummie, een "nieuwe" Kaatayra! Die split had ik helemaal over het hoofd gezien.
Ik ben benieuwd.

0-2

Eén van de beste nummers van vorig jaar, in alle genres.

Zo zo, jullie zijn snel! Al voorgeluisterd blijkbaar, of ben je weer eens aan het Johnnymarren, Johnny Marr?

Niet de sterkste troef van Kaatayra, een band waar ik zo nu en dan zin in heb.
Austere: zie Johnny Marr zijn reactie. Mag van mij winnen.

Kaatayra staat niet op spotify grmbl. Maar ik kan die sound van hun ook maar mondjesmaat verdragen. Soms geniaal, maar soms vermoeiend. A Ravenous Oblivion mag ook van mij winnen, ik ga helemaal kapot op dat nummer. Ik wil die gitaarlijnen snuiven.

Ok ok, ik snap het, ik begrijp, ik ga zelfs met jullie argumenten mee.
En dan heeft 'A Ravenous Oblivion' zelfs nog de minste voorkeurstemmen van het album: ik weet wat mij te doen staat.
Toch jammer dat die van Kaatayra alleen op MC is verschenen. Die cultflauwekul ook om muziek alleen maar op MC uit te brengen, pfff....
0-3

Doe mij toch maar cult dan.

1-3

Austere ook bijzonder indrukwekkend, dit is een straffe battle en aldus geen straf om een klein halfuurtje voor te gaan zitten.

24 uur: Austere door.

40. Odz Manouk - Requiem for a Kingdom That Never Was vs. BABYMETAL - Mirror Mirror

0-1, mag van mij winnen.

2-5

Oke, ik wilde er net 2-5 van maken.

De nieuwe battle moet ik eerst nog luisteren. Score komt morgen wel.

DjFrankie (moderator)
0-2

3-2

4-2

Oprecht een tof nummer van BABYMETAL! Odz Manouk is echter een geweldige ontdekking gebleken:

5-2

41. Ne Obliviscaris - Misericorde II - Anatomy of Quiescence vs. Witch Ripper - Enter the Loop

0-1

1-1

1-3

Heel nipt, sterke battle.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:42 uur

geplaatst: vandaag om 19:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.