Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2024, 21:00 uur
0
geplaatst: 23 maart 2024, 21:00 uur
39. Kaatayra - Boca Que Se Engole vs. Austere - A Ravenous Oblivion
Yummieyummie, een "nieuwe" Kaatayra! Die split had ik helemaal over het hoofd gezien.
Ik ben benieuwd.
Yummieyummie, een "nieuwe" Kaatayra! Die split had ik helemaal over het hoofd gezien.
Ik ben benieuwd.
0
geplaatst: 23 maart 2024, 21:02 uur
Zo zo, jullie zijn snel! Al voorgeluisterd blijkbaar, of ben je weer eens aan het Johnnymarren, Johnny Marr?
2
geplaatst: 23 maart 2024, 21:03 uur
Niet de sterkste troef van Kaatayra, een band waar ik zo nu en dan zin in heb.
Austere: zie Johnny Marr zijn reactie. Mag van mij winnen.
Austere: zie Johnny Marr zijn reactie. Mag van mij winnen.
2
geplaatst: 23 maart 2024, 21:04 uur
Kaatayra staat niet op spotify grmbl. Maar ik kan die sound van hun ook maar mondjesmaat verdragen. Soms geniaal, maar soms vermoeiend. A Ravenous Oblivion mag ook van mij winnen, ik ga helemaal kapot op dat nummer. Ik wil die gitaarlijnen snuiven.
0
geplaatst: 23 maart 2024, 21:39 uur
Ok ok, ik snap het, ik begrijp, ik ga zelfs met jullie argumenten mee.
En dan heeft 'A Ravenous Oblivion' zelfs nog de minste voorkeurstemmen van het album: ik weet wat mij te doen staat.
Toch jammer dat die van Kaatayra alleen op MC is verschenen. Die cultflauwekul ook om muziek alleen maar op MC uit te brengen, pfff....
0-3
En dan heeft 'A Ravenous Oblivion' zelfs nog de minste voorkeurstemmen van het album: ik weet wat mij te doen staat.
Toch jammer dat die van Kaatayra alleen op MC is verschenen. Die cultflauwekul ook om muziek alleen maar op MC uit te brengen, pfff....
0-3
0
geplaatst: 23 maart 2024, 22:39 uur
Doe mij toch maar cult dan.
1-3
Austere ook bijzonder indrukwekkend, dit is een straffe battle en aldus geen straf om een klein halfuurtje voor te gaan zitten.
1-3
Austere ook bijzonder indrukwekkend, dit is een straffe battle en aldus geen straf om een klein halfuurtje voor te gaan zitten.

0
geplaatst: 24 maart 2024, 21:56 uur
24 uur: Austere door.
40. Odz Manouk - Requiem for a Kingdom That Never Was vs. BABYMETAL - Mirror Mirror
0-1, mag van mij winnen.
40. Odz Manouk - Requiem for a Kingdom That Never Was vs. BABYMETAL - Mirror Mirror
0-1, mag van mij winnen.
0
geplaatst: 24 maart 2024, 21:57 uur
2-5
Oke, ik wilde er net 2-5 van maken.
De nieuwe battle moet ik eerst nog luisteren. Score komt morgen wel.
Oke, ik wilde er net 2-5 van maken.
De nieuwe battle moet ik eerst nog luisteren. Score komt morgen wel.
0
geplaatst: 25 maart 2024, 14:20 uur
Oprecht een tof nummer van BABYMETAL! Odz Manouk is echter een geweldige ontdekking gebleken:
5-2
41. Ne Obliviscaris - Misericorde II - Anatomy of Quiescence vs. Witch Ripper - Enter the Loop
5-2
41. Ne Obliviscaris - Misericorde II - Anatomy of Quiescence vs. Witch Ripper - Enter the Loop
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.