Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2024, 17:56 uur
Haal de poep dan ook uit je oren.
Ik vind de grunt van Ocean Of Grief wat te diep en eenvormig voor hun stijl. Muzikaal is het fraaie, zeer melodieuze epic doom(death) met soms zelfs wat proggy Iron Maiden-invloeden, maar ik mis vocale variatie. Frozen Dawn vind ik wat generieker klinken, maar hier vind ik de vocalen niet storend.
Wel leuk, dit blijkt een mediterraanse battle tussen Griekenland en Spanje. Deze keer wint de moussaka het toch van de paella, want mogelijk zijn de vocalen een kwestie van wennen. Ik vind Ocean Of Grief net wat spannender en inventiever en zal ik wrs eerder opzetten dan Frozen Dawn.
Nipt 1-2
Ik vind de grunt van Ocean Of Grief wat te diep en eenvormig voor hun stijl. Muzikaal is het fraaie, zeer melodieuze epic doom(death) met soms zelfs wat proggy Iron Maiden-invloeden, maar ik mis vocale variatie. Frozen Dawn vind ik wat generieker klinken, maar hier vind ik de vocalen niet storend.
Wel leuk, dit blijkt een mediterraanse battle tussen Griekenland en Spanje. Deze keer wint de moussaka het toch van de paella, want mogelijk zijn de vocalen een kwestie van wennen. Ik vind Ocean Of Grief net wat spannender en inventiever en zal ik wrs eerder opzetten dan Frozen Dawn.
Nipt 1-2
0
geplaatst: 21 maart 2024, 20:41 uur
Twee nominaties van mijn kant en ik vind beide nummers enorm aan elkaar gewaagd. Commentaar van de kwade dokter sluit ik mij bij aan. Ocean of Grief heeft meer potentie. Als daar een zanger met meer diverse grunts zou zijn kon het album met gemak op 4,5* rekenen.
4-2
4-2
0
geplaatst: 22 maart 2024, 12:05 uur
24 uur: Ocean of Grief door.
35. Horrendous - Chrysopeia (The Archaeology of Dawn) vs. Night Verses - 8 Gates of Pleasure
1-0
35. Horrendous - Chrysopeia (The Archaeology of Dawn) vs. Night Verses - 8 Gates of Pleasure
1-0
0
geplaatst: 22 maart 2024, 17:13 uur
0
geplaatst: 23 maart 2024, 05:29 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.