Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2024, 00:00 uur
Hé, komt Obsidian Tide uit Israël? Waarom heb ik die dan niet meegenomen in het "Reisje rond de wereld" van Marsupilami toen Israël aan de beurt was, vorige maand?
[Even mijn aantekeningen erop nageslagen]
Ah, ik zie het al: ik had de band wel genoteerd, maar ik had geen tijd meer om er naar te luisteren. Het enige dat ik er wel bij had gezet was: "Opeth-wannabe".
Nou, dat is best een adequate kwalificatie. Hoe snerend ook, het is tevens een compliment als ik dit zo luister. Best een toffe kloon.
Edoch, toch: 5-2
[Even mijn aantekeningen erop nageslagen]
Ah, ik zie het al: ik had de band wel genoteerd, maar ik had geen tijd meer om er naar te luisteren. Het enige dat ik er wel bij had gezet was: "Opeth-wannabe".
Nou, dat is best een adequate kwalificatie. Hoe snerend ook, het is tevens een compliment als ik dit zo luister. Best een toffe kloon.
Edoch, toch: 5-2
0
geplaatst: 1 april 2024, 00:01 uur
0
geplaatst: 1 april 2024, 11:52 uur
0
geplaatst: 1 april 2024, 12:04 uur
0-1
Wizdoom verrast wel positief: die EP gaat op de luisterlijst.
Wizdoom verrast wel positief: die EP gaat op de luisterlijst.
0
geplaatst: 1 april 2024, 13:00 uur
1-2
Deze vind ik allebei heel matig, om het even. Jammer dat Mork eruit ligt, heerlijk nummer, had die graag zien doorgaan
Deze vind ik allebei heel matig, om het even. Jammer dat Mork eruit ligt, heerlijk nummer, had die graag zien doorgaan

0
geplaatst: 1 april 2024, 16:01 uur
De hype van Sleep Token nog niet zo goed gecheckt, dus wel mooi dat ze hier even komen buurten.
Androgyne zang, djentachtige riffs met melancholy Deftones-achtige passages: ik snap het succes en ik snap dat ik niet de urgentie voelde om ze eerder goed uit te checken. Nummer voelt in eerste instantie als los zand en willekeurige ideetjes aan elkaar geplakt, maar na meerdere luisterbeurten grijpen de stukken wel beter in elkaar. Ambient intermezzo is wel mooi. En is dat laatste deel door Rag'n'Bone Man gedaan, ofzo?
3-2
Androgyne zang, djentachtige riffs met melancholy Deftones-achtige passages: ik snap het succes en ik snap dat ik niet de urgentie voelde om ze eerder goed uit te checken. Nummer voelt in eerste instantie als los zand en willekeurige ideetjes aan elkaar geplakt, maar na meerdere luisterbeurten grijpen de stukken wel beter in elkaar. Ambient intermezzo is wel mooi. En is dat laatste deel door Rag'n'Bone Man gedaan, ofzo?
3-2
0
geplaatst: 1 april 2024, 22:42 uur
0
geplaatst: 2 april 2024, 20:12 uur
0
geplaatst: 2 april 2024, 20:27 uur
Dat kan ik beamen, en de arts in ons gezelschap zal de band ook wel aanraden ter bevordering van het psychisch welzijn (of ter behoud ener krankzinnigheid?).
0-2
0-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.