MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Geen Chinese Grieken of Griekse Chinezen, maar een enkele Chinees die verantwoordelijk is voor de muziek van Hoplites. Zijn kennis van het Oud-Grieks is niet al te rijk, ook op dit album bespeur ik een eenvoudige genus fout in een songtitel. Wel een gaaf concept, en hij heeft in korte tijd 4 verschillende albums uitgebracht zonder zijn eigen geluid uit het oog te verliezen. Toch begrijp ik niet hoe RYM dit zo hoog heeft zitten. In mijn oren klinkt het allemaal bagger, maar dat zal wel aan mij liggen.

Wat een boel (Oud-)Griekse kennis in dit spelletje!
Mijn Grieks rijkt niet veel verder dan woordjes als Alpha Omega, maar dat is wel een ware klassieker uit de oudheid.

Enne, het ligt idd aan jou, Apollo.
Tot wellicht (over)morgen!
Evenzogoed hebben met name die gitaarsolo's van Sworn mij bij herbeluistering toch over de streep getrokken: Sworn blijkt een groeier, Hoplites niet (al blijft die laatste minuut wel gaaf met dat hysterische gitaarwerk).

4-4

EvilDrSmith schreef:
Wat een boel (Oud-)Griekse kennis in dit spelletje!
Mijn Grieks rijkt niet veel verder dan woordjes als Alpha Omega, maar dat is wel een ware klassieker uit de oudheid.

Ik ben een ware klassieker uit de oudheid.

Apollo schreef:
Ik ben een ware klassieker uit de oudheid.
Toch heb je nog, op je ouwe dag, voor meerdere nakomelingen gezorgd. Jij viriele man, jij!

24 uur, iemand die wil loten? Niemand gaat het geloven als ik Hoplites eruit loot namelijk.

Apollo schreef:
(quote)

24 uur, iemand die wil loten? Niemand gaat het geloven als ik Hoplites eruit loot namelijk.

Hoplites stond het eerst op voorsprong, dus die is door me dunkt.

DjFrankie (moderator)
0-3

3-5

Nu ik Heretoir voorbij hoor komen, vraag ik me toch af waarom ProGNerD zich nog nooit in dit topic heeft gemengd. Dit lijkt me nou precies iets voor jou, toch?

61. Mournful Congregation - The Forbidden Abysm vs. Blood Incantation - Obliquity of the Ecliptic

0-1

Mag wat mij betreft het hele zooitje winnen, wat een onwaarschijnlijk goed nummer.

Agree.
0-2

1-3

Mag wat mij betreft het hele zooitje winnen, wat een onwaarschijnlijk goed nummer.

Ook een moeilijke: 2-0

Deze zijn beide wel heel gaaf en zeker gelijkwaardig: 2-1

DjFrankie (moderator)
4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.