MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
2-4

Apollo schreef:
AVKRVST door.

Vreemd.

2-0

Twee hele gave nummers.
Lastig kiezen.
Toch nipt voor Faidra.
ABDrums' bonuspunten zijn gegund voor Advent Horizon, maar ik haal ze er toch maar weer vanaf.
4-1

4-2 gave ontdekking de vorige ronde

4-3

Ik denk dat ABDrums op de vorige ronde wilde stemmen, maar dat zijn reactie verlaat doorkwam. Als dat het geval is, staat het 4-2.

Sterke battle. Ik vind deze van Lunar Chamber weer erg overtuigend.

2-0

DjFrankie (moderator)
2-1

2-3

Dieter schreef:
Tot de 6 toch?

Onze grote leider heeft het op de vorige pagina bijgesteld naar 5.

4-4

Zó jammer dat het avontuurlijke nummer van Lunar Chamber wordt ontsierd door zo'n one-trick-pony-grunt. Enslaved zou dan juist weer wat avontuurlijker mogen: wat te kil, klinisch en afstandelijk.
Dan toch maar 5-4

DjFrankie (moderator)
1-2

1-3

Ik heb wel een zwak voor The Foreshadowing, maar ik heb beter van hen gehoord. King Gizzard komt strak en boordevol speelplezier, misschien wel mijn favoriete KG album:
1-5

8. Lunar Chamber - The Bodhi Tree vs. Fires in the Distance - Crumbling Pillars of a Tranquil Mind

Opnieuw komt Lunar Chamber overtuigend over, heerlijke basgitaar, maar Fires in the Distance pakt mij wat meer. Ik ben wel nieuwsgierig naar de eerste LP van Lunar Chamber! Klinkt als een veelbelovende band.

0-1

DjFrankie (moderator)
2-1

2-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:59 uur

geplaatst: vandaag om 21:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.