Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2024, 19:10 uur
1
geplaatst: 13 april 2024, 19:52 uur
Blackbraid is de Taylor Swift van blackmetal. Zo gelikt en catchy in het gehoor liggend hoor je het zelden. Als er een Top 40 voor blackmetal zou bestaan, dan staan ze geheid op 1.
Superlekker, dat gaat erin als Wieger Ketellapper! Maar eigenlijk is het daarmee ook niet heel erg spannend. Of het nummer nu drie minuten duurt, of bijna een kwartier: ik mis iets. Het nummer eindigt ook zonder climax, alsof ze denken: zo, nu heeft het wel lang genoeg geduurd, klaar!
Dan vind ik Wolvennest toch wat spannender en eigenzinniger.
2-2
Superlekker, dat gaat erin als Wieger Ketellapper! Maar eigenlijk is het daarmee ook niet heel erg spannend. Of het nummer nu drie minuten duurt, of bijna een kwartier: ik mis iets. Het nummer eindigt ook zonder climax, alsof ze denken: zo, nu heeft het wel lang genoeg geduurd, klaar!
Dan vind ik Wolvennest toch wat spannender en eigenzinniger.
2-2
0
geplaatst: 14 april 2024, 13:10 uur
2
geplaatst: 14 april 2024, 15:57 uur
Holysodefuckingju, wat een monster van een clash.
Het geeft wel een enorm vertekend beeld, deze lovegame tegen verdient Sulphur Aeon ab-so-luut niet.
Dit had voor mij ook prima een JohnnyMarretje mogen zijn.
Nipt 5-0
Het geeft wel een enorm vertekend beeld, deze lovegame tegen verdient Sulphur Aeon ab-so-luut niet.
Nipt 5-0
0
geplaatst: 14 april 2024, 16:11 uur
Sulphur Aeon verdiende inderdaad wat punten voor de eer, erg goed nummer en album. Finale battle? Nee.
Ik vind dit nummer van Myrkur, op twee gitaarmelodietjes van zo'n 15-20 seconden na, geen metal.
1-0
Ik vind dit nummer van Myrkur, op twee gitaarmelodietjes van zo'n 15-20 seconden na, geen metal.
1-0
0
geplaatst: 14 april 2024, 16:49 uur
EvilDrSmith schreef:
Nipt 5-0
Nipt 5-0
Mijn stem was naar Sulphur Aeon gegaan

0
geplaatst: 14 april 2024, 17:35 uur
Apollo schreef:
Dat is toch ruwweg zo'n 15% metal. Ik vind dit nummer van Myrkur, op twee gitaarmelodietjes van zo'n 15-20 seconden na, geen metal.
Voor mij meer dan voldoende, zeker als de rest zo op een plaat van The Mediæval Bæbes had kunnen staan (en ik daarbij de volledige tweede en vierde minuut ook wel afdoende "metal" vind). Oromet vind ik best een tof nummer, maar nu bij herbeluistering toch minder bijzonder dan Myrkur.2-1
0
geplaatst: 14 april 2024, 19:08 uur
1
geplaatst: 14 april 2024, 21:17 uur
We hebben de gang erin. Dit spelletje lijkt nog wel sneller te gaan dan 'De Grote 10's K.O.'.
Moonlight Sorcery zou zomaar eens een outsider kunnen zijn die het nog ver gaat schoppen. Al vond ik de door mij genomineerde tegenstander in Ronde 1 toch net iets toffer. Nu winnen ze het nipt van Godthrymm: had ik die ook niet zelf genomineerd? De band is wel mijn nominatiekiller.
1-5
Moonlight Sorcery zou zomaar eens een outsider kunnen zijn die het nog ver gaat schoppen. Al vond ik de door mij genomineerde tegenstander in Ronde 1 toch net iets toffer. Nu winnen ze het nipt van Godthrymm: had ik die ook niet zelf genomineerd? De band is wel mijn nominatiekiller.
1-5
0
geplaatst: 14 april 2024, 21:20 uur
13. Thy Catafalque - Néma Vermek vs. Marduk - Blood of the Funeral
Hè, kut. Wat een klotebattle. Deze twee moeten helemaal (nu nog) niet tegen elkaar strijden.
Hoe oppermachtig fokking heerschend Marduk ik hier ook vind, ik kan als fanboy Thy Catafalque niet afvallen. Doe ik dan ook niet.
1-0
Hè, kut. Wat een klotebattle. Deze twee moeten helemaal (nu nog) niet tegen elkaar strijden.
Hoe oppermachtig fokking heerschend Marduk ik hier ook vind, ik kan als fanboy Thy Catafalque niet afvallen. Doe ik dan ook niet.
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.