Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2024, 16:02 uur
0
geplaatst: 28 april 2024, 18:40 uur
Pfff deze is wel verrekte lastig. Twee songs die ik sinds vorig jaar nog altijd een warm hart toedraag. Horrendous sluit iets meer aan bij de 'alles moet kapot'-metalvibe waar ik me nu in bevind, maar eigenlijk kan het me weinig schelen wie er van deze twee toppers doorgaat.
1-2
1-2
0
geplaatst: 28 april 2024, 18:58 uur
Horrendous ook erg goed, was een van de ontdekkingen van vorig jaar.
1-3
1-3
0
geplaatst: 29 april 2024, 04:22 uur
Door die Johanna Kurkela werd ik nog even aan het twijfelen gebracht, maar nee: Horrendous it is.
Al spreekt me dit nummer van Insomnium wel meer aan dan toen ik het album rond de jaarwisseling eens schouderophalend luisterde. Misschien toch een groeiertje? Al is de muziek (en vooral ook de grunt) evenzogoed wel erg dicht geplamuurd en zijn de melodielijnen nogal van de makkelijke hendjes-in-de-lucht-zwierezwaaiend en langeharenzwiepend en -draaiend.
Horrendous is eigenwijzer.
5-3
Al spreekt me dit nummer van Insomnium wel meer aan dan toen ik het album rond de jaarwisseling eens schouderophalend luisterde. Misschien toch een groeiertje? Al is de muziek (en vooral ook de grunt) evenzogoed wel erg dicht geplamuurd en zijn de melodielijnen nogal van de makkelijke hendjes-in-de-lucht-zwierezwaaiend en langeharenzwiepend en -draaiend.
Horrendous is eigenwijzer.
5-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.