MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Ook weer twee geweldige songs.

2-3

Johnny Marr schreef:
Lankum is goed live hé, EvilDrSmith. Vorig jaar gezien. 14 september van dit jaar mag ik nog eens. Dan doen ze heel het album 'False Lankum' integraal
Oh, fantastisch man!
Ik wilde ze vorig jaar ook zien, toen traden ze voor een appel en een ei op in Paradiso, maar ik kon dat ff niet combineren met werkverplichtingen. Dat was al balen, en toen ik de verhalen hoorde hoe dat optreden was, baalde ik nog meer van mijn arbeidsethos. Ze treden volgende maand ook op in mijn stad (Utrecht) en volgens mij ook met een integrale versie van hun laatste album, maar dat optreden is inmiddels twee keer zo duur als vorig jaar in Paradiso én uitverkocht. Het gaat de band dus lekker voor de wind.

Eh, waar zijn we gebleven? Oja, weer twee knallers. Het begint inmiddels een gewoonte te worden.
3-5

31. Worm - Midwinter Tears vs. Horrendous - Cult of Shaad'oah
Eindeloos sterke battles.

1-0

1-2

DjFrankie (moderator)
3-2

3-3

24 uur inmiddels ook voorbij, dus nummer laatst:
32. Wayfarer - To Enter My House Justified vs. Austere - A Ravenous Oblivion [/quote]

Gemiste kans om Worm door te laten gaan.

Finale wat mij betreft. Geen idee wie ik het punt schenk, maar ik gok dat Austere zal blijven drijven.

0-2

Nipt

DjFrankie (moderator)
2-3

3-3

Heel colse idd. Dit nummer van Wayfarer doet me net iets meer dan deze troef van Austere.

4-3

Wow, sick.

Ligt het lot nu alweer in mijn handen? Dit is al iets van de vierde keer achter elkaar dat mijn stem de doorslag geeft. En weer bij een verdomd lastige. Ik voel me het kapot getrokken standbeeld van Vrouwe Justitia op Metallica's vierde....
Toch blijkt de comeback van Wayfarer niet voor niets. Ik vind ze met hun countryfetisj net wat origineler en onderscheidender dan het evenzogoed ook prachtige Austere.
5-4

Comeback? Zijn zij ooit weggeweest dan?
Ik heb die gasten eerder dit jaar nog per toeval ontmoet in de ontbijtzaal van het hotel. Sympathieke en gepassioneerde gasten zijn het.

Ha, dit is alweer de laatste! No worries, de loting voor ronde 3 volgt deze avond (als ik het niet vergeet..)

1. Milanku - À l'Aube; De Leurs Silences vs. Faidra - Parousia Delayed

Meteen een bijzonder lastige, mijn punt gaat nipt naar Milanku:

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.