Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2024, 22:03 uur
0
geplaatst: 13 mei 2024, 22:38 uur
Pfoe dit is een taaie, eerst maar eens een nachtje slapen over deze battle.
0
geplaatst: 13 mei 2024, 22:42 uur
Op dit moment zou ik iets liever naar Blood Abscission luisteren.
1-3
1-3
0
geplaatst: 14 mei 2024, 22:35 uur
Neen, mijn jonge vrind, de finale is het niet, maar ik begrijp je punt. 
Afijn, de 24 uur zijn gepasseerd dus tijd voor de volgende, en dat is natuurlijk wél de finale.
3. Odz Manouk - Requiem for a Kingdom That Never Was vs. Panopticon - Cedar Skeletons
Schier onmogelijke keuze, Odz Manouk is een recente ontdekking (hun titelloze uit 2010 is ook dubbel en dwars de moeite), dus:
1-0

Afijn, de 24 uur zijn gepasseerd dus tijd voor de volgende, en dat is natuurlijk wél de finale.
3. Odz Manouk - Requiem for a Kingdom That Never Was vs. Panopticon - Cedar Skeletons
Schier onmogelijke keuze, Odz Manouk is een recente ontdekking (hun titelloze uit 2010 is ook dubbel en dwars de moeite), dus:
1-0
1
geplaatst: 15 mei 2024, 14:49 uur
Ik wilde voor de verrassing van deze editie gaan, maar nee: Panopticon is toch echt de meest imposante van de twee. Wat een beest van een dijk van een monster van een geweldenaar van een gigant van een beest.
JM begrijpt het weer eens niet.
3-6
JM begrijpt het weer eens niet.
3-6
1
geplaatst: 15 mei 2024, 19:52 uur
4-2
Duidelijke voorkeur hier, Wayfarer vermengt country-invloeden op een bijzonder fijne wijze in zijn pittige atmoblack.
Duidelijke voorkeur hier, Wayfarer vermengt country-invloeden op een bijzonder fijne wijze in zijn pittige atmoblack.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.