Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 16 mei 2024, 14:01 uur
Misschien wel de beste nieuwkomer (artiest) van de afgelopen 2 jaar.
1-2
1-2
0
geplaatst: 16 mei 2024, 14:16 uur
Beide best toegankelijk, evenzeer meesterlijk wat mij betreft. Ik ga ook (nipt) voor Moonlight Sorcery, daar heb ik in 2023 nog net iets meer plezier aan beleefd (de hele plaat eigenlijk).
1-3
1-3
1
geplaatst: 17 mei 2024, 10:29 uur
De 24 uur zijn net voorbij (en ik weet toch dat EvilDrSmith een Moonlight Sorcery-fanboy is).
6. King Gizzard & The Lizard Wizard - Motor Spirit vs. Horrendous - Chrysopeia (The Archaeology of Dawn)
6. King Gizzard & The Lizard Wizard - Motor Spirit vs. Horrendous - Chrysopeia (The Archaeology of Dawn)
0
geplaatst: 17 mei 2024, 11:07 uur
Net nog eens beluisterd, en dan ga ik toch voor Horrendous. Naargeestig sfeertje + bijzonder vette basloopjes doen het 'm voor mij.
0-2
0-2
1
geplaatst: 17 mei 2024, 12:00 uur
0-4
Erg lastig inderdaad, twee toppers van twee albums die vorig jaar beide in mijn top tien zijn beland. Horrendous wint het echter toch nipt voor mij, inderdaad ook door zeer inventieve basloopjes. Maar toch ook aandacht voor hoe belachelijk sterk de band kortstondig gas terugneemt vanaf 2:10 met een melodieuze passage, om vervolgens knallend te vervolgen. Compositioneel ijzersterk, daar is de aanstekelijke energie van Motor Spirit niet tegen opgewassen.
Erg lastig inderdaad, twee toppers van twee albums die vorig jaar beide in mijn top tien zijn beland. Horrendous wint het echter toch nipt voor mij, inderdaad ook door zeer inventieve basloopjes. Maar toch ook aandacht voor hoe belachelijk sterk de band kortstondig gas terugneemt vanaf 2:10 met een melodieuze passage, om vervolgens knallend te vervolgen. Compositioneel ijzersterk, daar is de aanstekelijke energie van Motor Spirit niet tegen opgewassen.
0
geplaatst: 17 mei 2024, 15:47 uur
EvilDrSmith schreef:
Deze is alleen een stuk lastiger. Ff over prakkiseren.
Te laat.
0-6
7. Blood Incantation - Obliquity of the Ecliptic vs. Wayfarer - To Enter My House Justified
0-1
0
geplaatst: 17 mei 2024, 16:51 uur
EvilDrSmith schreef:
Apollo schreef:
Te laat.
Zo zijn de 24 uur voorbij, zo zijn we bij de 6 in een paar uur tijd. Dit spelletje heeft meer tempowisselingen dan de nummers van deze en de vorige battle bij elkaar. Te laat.
En toch moest ik over deze battle ook even stevig prakkiseren. En wéér luisteren. Allebei dikke winnaars.
2-2
0
geplaatst: 17 mei 2024, 20:22 uur
4-3
Hier ga ik toch voor de gedoodverfde winnaar van het spelletje.
Hier ga ik toch voor de gedoodverfde winnaar van het spelletje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.