MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-0

DjFrankie (moderator)
2-1

Wedstrijdje "wie verwerkt de meest geniale basloopjes in zijn zo reeds ontzettend ambitieus en knap nummer". Ne Obliviscaris wint nipt.

4-1

Mij helemaal om het even, dus om de spanning toch enigszins terug te brengen:

4-2

4-3 mij wel om het even

5-3

Niet zo'n moeilijke keuze, vooral omdat Horrendous al met een ander nummer naar de halve finale is.
Zonder dat gegeven is de keuze weliswaar een stuk moeilijker, maar dan nog kies ik voor:
6-3

Opnieuw Wayfarer tegenover Blood Incantation, de drummer zal trots zijn.

2-1

2-2

Isaac Faulk zal inderdaad trots zijn. Overigens echt een bazendrummer.

En de tweede keer dat ik in het voordeel stem van Wayfarer, ondanks dat ik het nummer van Blood Incantation het beste deathmetalnummer van het jaar vind. Ik ben nét meer blekkie dan dettie.
Maar alle nummers in de kwartfinale mogen dit spelletje winnen. Een groot metalfeest.
4-2

5-3

Twee bazennummers, één bazendrummer. Doe het maar.

EvilDrSmith schreef:
Ik ben nét meer blekkie dan dettie.

Ik eigenlijk ook, maar toch: 5-4

DjFrankie (moderator)
6-4

Aanschouw het einde van de gedoodverfde winnaar.

Bij nader inzien past gedoodverfd natuurlijk ook wel beter bij blek mettel.

Halve finales zijn voor morgen!

Ook al heb ik tegengestemd, twee keer achter elkaar zelfs, dan nog vind ook ik het ergens toch wel gek dat Blood Incantation niet door is.
Maar ja, dat is het spel, dat zijn de regels en zo moet het gespeeld worden.

Ongelofelijk dat Obliquity of the Ecliptic eruit ligt. Kan ECHT niet. Dat dat verschrikkelijke Ne Obliviscaris Horrendous eruit heeft gewipt vind ik ook moeilijk te verkroppen.

De wansmaak van Musicmeter rijst de pan uit.

Ophef, leuk!
Tijd voor de halve finales:

1. Wayfarer - The Thousand Tombs of Western Promise vs. Horrendous - Chrysopeia (The Archaeology of Dawn)
2. Ne Obliviscaris - Equus vs. Moonlight Sorcery - Into the Silvery Shadows of Night

Tot de 6, 1 verschil (of 24 uur). Benieuwd op wie JM stemt.

Wat Apollo zegt, geweldig metaljaar alweer, dat 2023. Toch zullen er nog 2 songs moeten afvallen.

Wat deze eerste battle betreft: ik ben wel in de mood voor een potje black metal western, aldus:

2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.