menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (voor 1980) #2

zoeken in:

geplaatst:
0-1

geplaatst:
0-2

geplaatst:
1-2

geplaatst:
1-3

geplaatst:
2-3

DjFrankie (moderator)
geplaatst:
2-4

geplaatst:
2-5 nipt

geplaatst:
2-6

Dat was 'm alweer!

geplaatst:
Om alvast de bumper voor te zijn: loting vanavond.

geplaatst:
Horrendous nog altijd ongeslagen, en dat zal deze ronde niet anders zijn vermoed ik.

0-2

geplaatst:
0-3 nipt

geplaatst:
0-4

geplaatst:
0-5

geplaatst:
0-6

geplaatst:
1-0 very close

geplaatst:
2-0

geplaatst:
Ik had liever een andere song van het album van Moonlight Sorcery gezien, maar het is niet anders. Volgens mij bevat dat album namelijk sterkere nummers dan de nominatie die hier voor ons ligt. Desalniettemin ga ik toch nipt voor Into the Silvery Shadows of Night, omdat ik enerzijds bang ben dat het anders een walk-over gaat worden en omdat dat nummer me anderzijds iets meer trekt dan de magistrale en lang uitgesponnen klanken van Panopticon.

2-1

geplaatst:
2-2

geplaatst:
Had verwacht dat deze battles alle vier close zouden worden, krijgt Milanku gelijk een opdoffer.. Toch nog 1-6
Verder ga ik mee met ABDrums:

2-3

geplaatst:
2-4

geplaatst:
Het is in ieder geval alles behalve een walk-over geworden!

geplaatst:
Ik breng de spanning weer een beetje terug, maar dat komt ook omdat het wel het beste nummer is van Panopticons album en volgens ABDrums niet Moonlight Sorcery's beste (ik ken de andere nummers nog niet). Anders had mijn kwartje wel eens de andere kant op kunnen vallen, want evenzogoed is het millimeterwerk. Nanometer. Picometer. Yoctometer. Nope, it's a perfect balance.
Begin nu toch weer te twijfelen.
3̶-̶4̶
2-4
2-5?
Nee, toch bij een quectometer verschil:
͟ ͟3͟-͟4͟
Resumerend: wat een allejezusgoede metal bestaat er toch! Daar wordt een mens gelukkig van.

DjFrankie (moderator)
geplaatst:
3-5

geplaatst:
ABDrums schreef:
Ik had liever een andere song van het album van Moonlight Sorcery gezien, maar het is niet anders. Volgens mij bevat dat album namelijk sterkere nummers dan de nominatie die hier voor ons ligt. Desalniettemin ga ik toch nipt voor Into the Silvery Shadows of Night, omdat ik enerzijds bang ben dat het anders een walk-over gaat worden en omdat dat nummer me anderzijds iets meer trekt dan de magistrale en lang uitgesponnen klanken van Panopticon.

2-1

De nominatie is van mijn kant en helaas had ik enkel ruimte over om 1 nummer van Moonlight Sorcery te nomineren. Echter vind ik dit wel een van de sterkere nummers van het album en had ik gehoopt dat dit het meeste indruk zou maken bij diegenen die onbekend waren met het album.

Daartegenover staat Panopticon, met een werkelijk fenomenale track. Wat mij betreft is dit een van de finales en dat zie ik ook terug in de puntenverdeling.

Ik houd het daarom nog even spannend:
4-5

geplaatst:
4-6

Gast
geplaatst: vandaag om 05:58 uur

geplaatst: vandaag om 05:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.