Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2024, 19:05 uur
Inderdaad een prima battle: qua sound, stijl én heersende kwaliteit.
Molly Hatchet is natuurlijk wat redneckerig en Bad Co meer white man's ass-blues: toch een "logische" battle. Ik ga toch voor Bad Co, ook omdat Molly's beste nummers mijns inziens uit 1983 en 1998 stammen. Die hadden dan wel gewonnen, hoe magistraal Paul Rodgers ook kan zingen.
5-3
Molly Hatchet is natuurlijk wat redneckerig en Bad Co meer white man's ass-blues: toch een "logische" battle. Ik ga toch voor Bad Co, ook omdat Molly's beste nummers mijns inziens uit 1983 en 1998 stammen. Die hadden dan wel gewonnen, hoe magistraal Paul Rodgers ook kan zingen.
5-3
0
geplaatst: 1 juni 2024, 19:09 uur
5. UFO - Rock Bottom (1974) vs. Led Zeppelin - Immigrant Song (1970)
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind deze battles in deze eerste ronde al een heel stuk moeilijker dan de eerste ronde in misschien wel álle andere metaljaargangen.
Dit is UFO's most classic epic. Die gitaarsolo's

En dan vooral die van het live album 'Strangers in the Night'.
1-0
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind deze battles in deze eerste ronde al een heel stuk moeilijker dan de eerste ronde in misschien wel álle andere metaljaargangen.
Dit is UFO's most classic epic. Die gitaarsolo's

En dan vooral die van het live album 'Strangers in the Night'.
1-0
0
geplaatst: 1 juni 2024, 19:14 uur
Eens, dit is een hele moeilijke. Erg jammer dat wij nu al van een van de twee afscheid moeten nemen.
1-1
1-1
0
geplaatst: 1 juni 2024, 21:21 uur
0
geplaatst: 1 juni 2024, 23:13 uur
Had ik Bang genomineerd of iemand anders? [oh nee, DjFrankie zie ik nu. Maar het had zomaar van mij kunnen komen: had de band ook in mijn shortlist staan]
Na een wat aarzelend begin een heerlijk en uiteindelijk supergaaf nummer, maar toch niet opgewassen tegen AC/DC's magnum opus.
Al maakt die laatste minuut het toch nog best spannend, want pretty bloody fokking awesome.
0-4
Na een wat aarzelend begin een heerlijk en uiteindelijk supergaaf nummer, maar toch niet opgewassen tegen AC/DC's magnum opus.
Al maakt die laatste minuut het toch nog best spannend, want pretty bloody fokking awesome.
0-4
0
geplaatst: 2 juni 2024, 10:05 uur
Randy Holden ook gaaf, had ik ook bijna genomineerd.
5-1
8. Sir Lord Baltimore - Kingdom Come (1970) vs. Stray - All in Your Mind (1970)
5-1
8. Sir Lord Baltimore - Kingdom Come (1970) vs. Stray - All in Your Mind (1970)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.