Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2024, 23:02 uur
EvilDrSmith schreef:
(en zeker dit hitje niet, die ik, net als Sabs 'Symptom Of The Universe', wat overrated vind).
(en zeker dit hitje niet, die ik, net als Sabs 'Symptom Of The Universe', wat overrated vind).
Soms moet je weten wanneer je

0-2
0
geplaatst: 3 juni 2024, 23:20 uur
Olie op het vuur: Lizzy heeft wel twintig, dertig nummers die ik liever luister dan Boys. Het is een beetje de Run To The Hills van Maiden. Lekker hoor, maar valt in het niet bij veel ander werk.
Jammer dat deze fraaie van Saxon tegen deze Sabbathreus moet. Die vind ik dan weer niét overrated.
Trouwens, bedoelde de nomineerder van Saxon niet deze versie? Want ik vind het nummer in het linkje maar de helft van het nummer.
Evenzogoed: 0-4
Jammer dat deze fraaie van Saxon tegen deze Sabbathreus moet. Die vind ik dan weer niét overrated.

Trouwens, bedoelde de nomineerder van Saxon niet deze versie? Want ik vind het nummer in het linkje maar de helft van het nummer.
Evenzogoed: 0-4
0
geplaatst: 4 juni 2024, 08:09 uur
0
geplaatst: 4 juni 2024, 08:26 uur
Mythra is het luisteren zeker waard, maar ja: er gaat bijna niks boven Sinner.
0-3
0-3
0
geplaatst: 4 juni 2024, 09:12 uur
Eens met de Dokter, Mythra vind ik wel erg gaaf, très Maiden (of is het andersom?)!
0-4
0-4
0
geplaatst: 4 juni 2024, 09:45 uur
0
geplaatst: 4 juni 2024, 09:50 uur
Magnum erg sterk, maar niet opgewassen tegen dit geweld van Deep Purple.
0-1
0-1
0
geplaatst: 4 juni 2024, 10:10 uur
Ik lees de comments onder de YT-link van Magnum en...krijg nou wat? Is Tony Clarkin overleden? Och jee, dawizzikniet... wat verdrietig. Ik had mijn Magnumperiode ergens in de 90s, dus ook dit nummer al gruwelijk lang niet gehoord, maar beresterk. Hoog Queengehalte, op de goede, stevige manier.
Ik gun de band een punt. Tegenover Highway Star had ik dat echter toch niet gedaan.
1-2
Ik gun de band een punt. Tegenover Highway Star had ik dat echter toch niet gedaan.
1-2
1
geplaatst: 4 juni 2024, 10:48 uur
2-5, maar niet sterk genoeg. Wel fraai idd
Geen idee hoe ik de volgende clash kan plaatsen. Wil vast iemand wel voor mij doen
Geen idee hoe ik de volgende clash kan plaatsen. Wil vast iemand wel voor mij doen
0
geplaatst: 4 juni 2024, 11:03 uur
0
geplaatst: 4 juni 2024, 11:31 uur
2-0
Lemming kende ik niet. Blijft ook zo na dot nummer. Heart zeker erg mooi
Lemming kende ik niet. Blijft ook zo na dot nummer. Heart zeker erg mooi
0
geplaatst: 4 juni 2024, 17:53 uur
Leuk hoor die vogelgeluidjes.
5-3
20. Accept - Lady Lou (1979) vs. Three Man Army - Butter Queen (1971)
5-3
20. Accept - Lady Lou (1979) vs. Three Man Army - Butter Queen (1971)
0
geplaatst: 4 juni 2024, 18:03 uur
Als ik in de jaren 70 een groupie was, dan zou ik voor Ann Wilson zijn gegaan. Of toch Nancy? Oh, voor allebei natuurlijk. Alhoewel ik de afgelopen pak 'em beet dertig jaar Ann het liefst hoor zingen, maar Nancy is nog immer een prachtige vrouw. Jammer dat hun Europese tour onlangs is geannuleerd.
Enfin, in de tussentijd heeft Apollo er zich tussenin gesandwicht, dus ben ik maar afgedropen en moest ik mijn keuze maken tussen een dame met een mannennaam of een boter(geile) koningin.
Dat is natuurlijk geen al te moeilijke keuze.
0-1
Enfin, in de tussentijd heeft Apollo er zich tussenin gesandwicht, dus ben ik maar afgedropen en moest ik mijn keuze maken tussen een dame met een mannennaam of een boter(geile) koningin.
Dat is natuurlijk geen al te moeilijke keuze.
0-1
1
geplaatst: 4 juni 2024, 18:11 uur
***EARRING INTERMEZZO***
Trouwens, over Lemming (niet) gesproken: als die band deze lijst heeft gehaald, dan hadden we ook wel iets van de Earring kunnen nomineren. Zelf niet aan gedacht, gek genoeg (want groot early 70s Earringliefhebber). Ik dacht er pas zojuist aan, omdat in het Top 40-spelletje op dit forum de Earring vandaag genomineerd is. Echter, ik zou dan wel een ander (en voor deze battle veel toepasselijker) nummer hebben genomineerd.
Voor hen die maar oppervlakkig bekend zijn met de Earring, check deze hell of a brilliant song:
From Heaven, From Hell
Trouwens, over Lemming (niet) gesproken: als die band deze lijst heeft gehaald, dan hadden we ook wel iets van de Earring kunnen nomineren. Zelf niet aan gedacht, gek genoeg (want groot early 70s Earringliefhebber). Ik dacht er pas zojuist aan, omdat in het Top 40-spelletje op dit forum de Earring vandaag genomineerd is. Echter, ik zou dan wel een ander (en voor deze battle veel toepasselijker) nummer hebben genomineerd.
Voor hen die maar oppervlakkig bekend zijn met de Earring, check deze hell of a brilliant song:
From Heaven, From Hell
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.