MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-2

DjFrankie (moderator)
2-2

3-2

5-2.
Ik kan ff niet plaatsen. Anyone?

Onbekend tot vorige week, maar zeer fijn. Zelf genomineerd na wat speurwerk in de archieven.

2-0

Beide onbekend bij mij tot gisteren, Bedemon wint het dan nipt.

2-1

Quartz wordt beschouwd als de start van NWOBHM (al verscheen dat liedje van Urchin in een eerdere battle nét een week eerder en die bevat ook zeker de elementen van NWOBHM) en ik meen me te herinneren dat John Peel het nummer het hoogtepunt vond van die hele NWOBHM-beweging. Vond ik wel een amusante quote. Een subgenre is nog niet eens begonnen, of het hoogtepunt is al geweest. Premature ejaculatie is niet leuk, maar gelukkig dit nummer wel. Daar kan de wat krakkemikkige productie van de evenzogoed wel erg fijne protodoom van mijn nominatie niet tegenop.
4-1

DjFrankie (moderator)
5-1

Mooi West Duits onderonsje.
Night Sun verrassend goed, maar Pictured Life is toch ook wel heel fijn!

0-1 dan maar

1-1

Reminder voor mijzelf dat ik battles 35-37 nog eens ga luisteren...

Is dit de kortste battle van deze hele editie? Zes minuutjes in totaal. Kort maar krachtig.
Hoe lekker Scorpions ook is, ik ga toch voor de meer undergroundsound van Night Sun.
2-1

Glow
2-2

2-3

DjFrankie (moderator)
3-5

Glow
0-3

1-3

Scorpions heeft veel betere gemaakt in de 70's

Zeker weten, maar toch denk ik dat de old schoolfans gisteren erg in hun nopjes waren dat ze het nummer speelden in de Ziggo.
En de barocke prog van Trace is een fraaie ELP-pastiche, maar ook wel erg verwijderd van de harde nootjes.
1-4

1-1

2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.