Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2024, 10:18 uur
Onbekend tot vorige week, maar zeer fijn. Zelf genomineerd na wat speurwerk in de archieven.
2-0
2-0
0
geplaatst: 11 juni 2024, 11:22 uur
Beide onbekend bij mij tot gisteren, Bedemon wint het dan nipt.
2-1
2-1
0
geplaatst: 11 juni 2024, 14:56 uur
Quartz wordt beschouwd als de start van NWOBHM (al verscheen dat liedje van Urchin in een eerdere battle nét een week eerder en die bevat ook zeker de elementen van NWOBHM) en ik meen me te herinneren dat John Peel het nummer het hoogtepunt vond van die hele NWOBHM-beweging. Vond ik wel een amusante quote. Een subgenre is nog niet eens begonnen, of het hoogtepunt is al geweest. Premature ejaculatie is niet leuk, maar gelukkig dit nummer wel. Daar kan de wat krakkemikkige productie van de evenzogoed wel erg fijne protodoom van mijn nominatie niet tegenop.
4-1
4-1
0
geplaatst: 11 juni 2024, 18:21 uur
Mooi West Duits onderonsje.
Night Sun verrassend goed, maar Pictured Life is toch ook wel heel fijn!
0-1 dan maar
Night Sun verrassend goed, maar Pictured Life is toch ook wel heel fijn!
0-1 dan maar
0
geplaatst: 11 juni 2024, 18:35 uur
1-1
Reminder voor mijzelf dat ik battles 35-37 nog eens ga luisteren...
Reminder voor mijzelf dat ik battles 35-37 nog eens ga luisteren...
0
geplaatst: 11 juni 2024, 20:55 uur
Is dit de kortste battle van deze hele editie? Zes minuutjes in totaal. Kort maar krachtig.
Hoe lekker Scorpions ook is, ik ga toch voor de meer undergroundsound van Night Sun.
2-1
Hoe lekker Scorpions ook is, ik ga toch voor de meer undergroundsound van Night Sun.
2-1
0
geplaatst: 12 juni 2024, 09:21 uur
Zeker weten, maar toch denk ik dat de old schoolfans gisteren erg in hun nopjes waren dat ze het nummer speelden in de Ziggo.
En de barocke prog van Trace is een fraaie ELP-pastiche, maar ook wel erg verwijderd van de harde nootjes.
1-4
En de barocke prog van Trace is een fraaie ELP-pastiche, maar ook wel erg verwijderd van de harde nootjes.
1-4
0
geplaatst: 12 juni 2024, 10:08 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.