Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2024, 18:49 uur
Als ik mezelf eens eerlijk in de spiegel kijk, dan vind ik bij nader inzien BOC's classic best wel een saai nummer. Alleen de laatste minuut begint het erop te lijken, maar het leed is dan al geschied.
De hardrock&roll van Dust is ook niet de hoogste vlieger in dit spelletje, maar er zit meer energie in.
1-3
De hardrock&roll van Dust is ook niet de hoogste vlieger in dit spelletje, maar er zit meer energie in.
1-3
0
geplaatst: 9 juni 2024, 19:42 uur
0
geplaatst: 9 juni 2024, 20:29 uur
Beide zeer fijn, maar Docter Docter is toch wel een persoonlijk favoriet van mij.
1-2 dus
1-2 dus
0
geplaatst: 9 juni 2024, 21:20 uur
Wie gaat er morgen naar Priest?
Ik verwacht van het voorprogramma (Phil Campbell and the Bastard Sons) dat we 'Overkill' nog wel even als toegifttoetje krijgen. Althans, dat hoop ik. Goed voor de opvoeding van mijn jongste zoon (17, al is hij al wel bekend met Ace Of Spades en Killed By Death).
Moeilijke battle. Retemoeilijk. Die gitaartwinriff van UFO: kippenvel (vooral de 'Strangers In The Night'-liveversie). Die energie van Lemmy & Co: eveneens.
3-2
Ik verwacht van het voorprogramma (Phil Campbell and the Bastard Sons) dat we 'Overkill' nog wel even als toegifttoetje krijgen. Althans, dat hoop ik. Goed voor de opvoeding van mijn jongste zoon (17, al is hij al wel bekend met Ace Of Spades en Killed By Death).
Moeilijke battle. Retemoeilijk. Die gitaartwinriff van UFO: kippenvel (vooral de 'Strangers In The Night'-liveversie). Die energie van Lemmy & Co: eveneens.
3-2
1
geplaatst: 9 juni 2024, 22:01 uur
Dinsdag naar Scorpions. Mikkey Dee mag zich andermaal in het achterhoofd houden dat dit niet 'eeuwig' doorgaat. Phil Campbell 8 wk terug nog gezien tot de laatste bus. Ace of Spades en Killed by Death toen wel gespeeld.
0
geplaatst: 10 juni 2024, 09:48 uur
Vorige battle gemist, jammer. Dat er een klassieker zou afvallen, was zeker. Mijn punt was nipt naar UFO gegaan.
Hier weer obscure Nederlandse shizzle, een nominatie van onze dokter allicht? Ik lust er wel pap van.
1-2
Hier weer obscure Nederlandse shizzle, een nominatie van onze dokter allicht? Ik lust er wel pap van.
1-2
0
geplaatst: 10 juni 2024, 12:59 uur
Gaaf nummer van Bow Wow, maar ik ga toch voor, inderdaad AOVV, mijn nominatie.
Zó ruig en vuig, ongekend voor die tijd. Laat staan voor Nederlandse begrippen. Iedereen heeft zijn mond vol over Cuby + The Blizzards, maar in diezelfde tijd was er in Drenthe dus nog een bandje die alles en iedereen volkomen overhoop speelde. Het is alleen jammer dat de productie volkomen ruk is (en dat de bandnaam een beetje curieus misplaatst/sarcastisch is), want anders had dit nummer in de The Hall Of Fame van protometal of in het eerste hoofdstuk van de canon van de metalgeschiedenis mogen staan.
2-4
Zó ruig en vuig, ongekend voor die tijd. Laat staan voor Nederlandse begrippen. Iedereen heeft zijn mond vol over Cuby + The Blizzards, maar in diezelfde tijd was er in Drenthe dus nog een bandje die alles en iedereen volkomen overhoop speelde. Het is alleen jammer dat de productie volkomen ruk is (en dat de bandnaam een beetje curieus misplaatst/sarcastisch is), want anders had dit nummer in de The Hall Of Fame van protometal of in het eerste hoofdstuk van de canon van de metalgeschiedenis mogen staan.
2-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.