Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2024, 13:07 uur
Voordat ik luisterde, dacht ik: die band heette toch Heavy Metal Kids? Is dan Colored Balls juist niet de songtitel?
Even opgezocht.
Oh, ik gooi wat namen door elkaar. Je had de Britse hardrockband Heavy Metal Kids die in 1974 het gelijknamige album uitbracht. Maar je had dus ook deze Australische hardrockband die in hetzelfde jaar het album 'Heavy Metal Kid' uitbracht. Ze hebben echter geen klap met elkaar te maken.
Lekker nummer wel, de energieke punkvibe spreekt me zeker aan, maar ik ga toch voor het karaktervollere Yesterday & Today.
4-3
Even opgezocht.
Oh, ik gooi wat namen door elkaar. Je had de Britse hardrockband Heavy Metal Kids die in 1974 het gelijknamige album uitbracht. Maar je had dus ook deze Australische hardrockband die in hetzelfde jaar het album 'Heavy Metal Kid' uitbracht. Ze hebben echter geen klap met elkaar te maken.
Lekker nummer wel, de energieke punkvibe spreekt me zeker aan, maar ik ga toch voor het karaktervollere Yesterday & Today.
4-3
0
geplaatst: 17 juni 2024, 18:51 uur
0
geplaatst: 17 juni 2024, 19:07 uur
0-1 nipt. AC/DC altijd wat een outsider van geweest. Vind het goed, staat in de platenkast maar nooit speciaal fan geweest. Van Halen laatst nog de volle mep gegeven. Eigenlijk zelfde verhaal maar vrolijke noot in de collectie.
0
geplaatst: 17 juni 2024, 22:03 uur
1
geplaatst: 18 juni 2024, 01:42 uur
Wat een opvallend eclatante zege voor Van Halen.
Wat betreft deze van Focus: ik moet weer even wennen aan deze studioversie. Het is zo... langzaam. Ik luister de laatste jaren alleen maar deze weergaloze liveversie.. Die draai ik elke maand wel een keer. Magistraal.
Maar als we dan sec de studioversies beoordelen, dan... ga ik toch voor Riot. Al is het maar voor de eer. Want samen met Metal Church's 'Merciless Onslaught' een van mijn favoriete instrumetals.
4-1
Wat betreft deze van Focus: ik moet weer even wennen aan deze studioversie. Het is zo... langzaam. Ik luister de laatste jaren alleen maar deze weergaloze liveversie.. Die draai ik elke maand wel een keer. Magistraal.
Maar als we dan sec de studioversies beoordelen, dan... ga ik toch voor Riot. Al is het maar voor de eer. Want samen met Metal Church's 'Merciless Onslaught' een van mijn favoriete instrumetals.
4-1
0
geplaatst: 18 juni 2024, 06:21 uur
Hocus Pocus U.S. Version heeft wat meer snelheid en is venijniger. Ook de versie die Jan Akkerman solo aanhield toen ik daar nog wel eens heenging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.