Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2024, 23:13 uur
0
geplaatst: 19 juni 2024, 09:45 uur
Bijzonder sympathiek AOR-in-een-melodieus-metal/hardrockjasje van Axe. Beter dan 98% van alle Kissliedjes. Maar net niet van dit nummer.
3-1
3-1
0
geplaatst: 19 juni 2024, 11:46 uur
0
geplaatst: 19 juni 2024, 14:03 uur
0
geplaatst: 19 juni 2024, 14:32 uur
Zo hé, is Pat eventjes keihard afgeserveerd. De uitslag geeft wel een vertekend beeld, want zo heel veel beter vind ik Zep nu ook weer niet. Evenzogoed wel begrijpelijk.
Dit is de zoveelste kutbattle. Appels met peren. Een van de beste punk/hardrocksongs versus een van de beste instrumentale passages uit de 70s.
Pffff, ik weet het ff niet. Sophie's choice.
Dit is de zoveelste kutbattle. Appels met peren. Een van de beste punk/hardrocksongs versus een van de beste instrumentale passages uit de 70s.
Pffff, ik weet het ff niet. Sophie's choice.
1
geplaatst: 19 juni 2024, 14:52 uur
2-1
Ik kick daar nog steeds op, op Dazed and Confused, na bijna 37 jaar. Zal destijds vast een aardverschuiving zijn geweest als Jimmy Page op 1:12 de versterker openscheurt, heeft wel wat van het intro van Paranoid van een jaar later, maar Plant & Page waren allesbehalve verschoond van jat- en plagiaatwerk. Op het eind van het snelle gedeelte, na de solo, meen ik nog een stukje Rock & Roll Machine van Triumph te bespeuren.
Deze is voor het obscure Death al heb ik de eerste drie van Wishbone Ash op CD.
Ik kick daar nog steeds op, op Dazed and Confused, na bijna 37 jaar. Zal destijds vast een aardverschuiving zijn geweest als Jimmy Page op 1:12 de versterker openscheurt, heeft wel wat van het intro van Paranoid van een jaar later, maar Plant & Page waren allesbehalve verschoond van jat- en plagiaatwerk. Op het eind van het snelle gedeelte, na de solo, meen ik nog een stukje Rock & Roll Machine van Triumph te bespeuren.
Deze is voor het obscure Death al heb ik de eerste drie van Wishbone Ash op CD.
1
geplaatst: 19 juni 2024, 19:34 uur
Wat EvilDrSmith zegt, al wil het zo negatief niet stellen; we worden toch lekker verwend met zoveel fantastische nominaties.
Vorige battle was duidelijk voor mij (hoewel Pat Travers ook niet beroerd van de dag kwam), deze is een pak lastiger. Ik ga dan maar af op de waan van mijn dag, wat betekent dat het directere in your face geluid van Death het nipt haalt van de instrumentale kracht en pracht van Wishbone Ash.
3-2
Vorige battle was duidelijk voor mij (hoewel Pat Travers ook niet beroerd van de dag kwam), deze is een pak lastiger. Ik ga dan maar af op de waan van mijn dag, wat betekent dat het directere in your face geluid van Death het nipt haalt van de instrumentale kracht en pracht van Wishbone Ash.
3-2
0
geplaatst: 20 juni 2024, 12:20 uur
0
geplaatst: 20 juni 2024, 14:05 uur
Nou nou jongens, Pentagram is toch wel heel erg veel meer mettol dan deze van Nazareth (die wel eens vlammender uit de hoek is gekomen).
Het zou een prijsnummer geweest zijn op 'Sabbath Bloody Sabbath'.
1-3
Het zou een prijsnummer geweest zijn op 'Sabbath Bloody Sabbath'.
1-3
1
geplaatst: 20 juni 2024, 20:19 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.