Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2024, 23:33 uur
Fantastisch nummer van Cosmic Dealer. Een van mijn favoriete nummers van Nederlandse bodem uit die periode: dus leuk dat-ie is genomineerd! Een vriend van mij heeft de originele lp in prima staat... twee keer! Dan praat je qua waarde over vier cijfers. Per stuk.
Budgie is ook te gek en eigenlijk meer geschikt voor dit spelletje, maar mijn liefde voor 'Daybreak' gaat al heel lang terug. (Nee, niet vanaf het moment van uitkomen, zó'n ouwelul ben ik ook weer niet).
Ehm... nee, ik ga tóch wel voor Budgie.
0-3
Budgie is ook te gek en eigenlijk meer geschikt voor dit spelletje, maar mijn liefde voor 'Daybreak' gaat al heel lang terug. (Nee, niet vanaf het moment van uitkomen, zó'n ouwelul ben ik ook weer niet).
Ehm... nee, ik ga tóch wel voor Budgie.
0-3
0
geplaatst: 21 juni 2024, 11:24 uur
0
geplaatst: 21 juni 2024, 12:28 uur
Lekker nummer van Dio de trol, maar een ge-wel-dig nummer van Lucifer's Friend. Misschien wel net zo goed als het gelijknamige nummer van hun landgenoten van Helloween. Ja, dát zou een ludieke en knap lastige battle zijn geweest.
1-2
1-2
0
geplaatst: 21 juni 2024, 14:15 uur
Pfoe, moeilijke keuze weer. De frivoliteit van Elf pakt me net wat meer dan de energieke spirit van Lucifer's Friend. Maar dit ligt weer heel dicht bij elkaar. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, eerlijk gezegd maakt het me niet zo heel veel uit.
2-2
2-2
0
geplaatst: 21 juni 2024, 14:58 uur
Wie is er nu origineel, Lucifer's Friend of Led Zep (Immigrant Song, iemand?).
Beide niet bijster origineel, wel retegaaf, dus:
3-3
Beide niet bijster origineel, wel retegaaf, dus:
3-3
1
geplaatst: 22 juni 2024, 12:30 uur
AOVV schreef:
Beide niet bijster origineel, wel retegaaf, dus
Beide niet bijster origineel, wel retegaaf, dus
https://www.youtube.com/watch?v=JdOfU6ho3TE
Een treffend vergelijkje zonder verder commentaar. Kan er zo snel niets anders over vinden maar de Led Zeppelin Plagiarism vergelijken zijn talloos op YT.
0
geplaatst: 23 juni 2024, 16:23 uur
Volgens mijn berekeningen zijn de 24 uur alweer ruimschoots voorbij, Foghat door!
Ondertussen nadert het einde van ronde 1, maar deze voorlaatste battle is er wel eentje om eens lekker voor te gaan zitten.
63. Status Quo - Forty-Five Hundred Times (Live 1977) vs. Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida (1968)
Zeer fijne, energieke livesong van Status Quo, maar ik ga in deze voor de klassieker van Iron Butterfly.
0-1
Ondertussen nadert het einde van ronde 1, maar deze voorlaatste battle is er wel eentje om eens lekker voor te gaan zitten.
63. Status Quo - Forty-Five Hundred Times (Live 1977) vs. Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida (1968)
Zeer fijne, energieke livesong van Status Quo, maar ik ga in deze voor de klassieker van Iron Butterfly.
0-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 juni 2024, 16:43 uur
1-2 ben dat Butterfly nummer een beetje moe geworden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.