MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

2-4

Tweemaal zeer fijn en leutig.

2-0

Glow
4-0

Voor mij gelijkwaardig.
4-1

DjFrankie (moderator)
5-1

1-1

4-2 prachtig nummer van Ronnie!

Lastige battle, ik ga toch voor Ronnie.
4-3

Beide zeer goed, maar Deep Purple toch net een tandje beter.

5-3

Nog een keer Highway Star, maar dan op zijn Japans.

Heeft iemand Metal Lords (op Netflix) gezien? Leuke coming of age-film over twee metalheads waarin échte metal voorbijkomt (en niet alleen maar Metallica en AC/DC. Lollige nerdactiviteit: herken de posters die er hangen en T-shirts die ze dragen), waarbij ik halverwege de film bijna van mijn stoel viel door de korte acte de presence van Scott Ian, Tom Morello, Kirk Hammett en, jawel, Rob Halford.
0-1

0-2

Mijn favoriete nummer van Priest uit de seventies, op de voet gevolgd door Sinner, Exciter en Hell Bent for Leather. Pas daarna zal Victim of Changes voor mij ergens komen. Bow Wow is mij vooral bekend van Holy Expedition, daarnaast nog een paar platen in huis die niet meer dan ter kennisgeving gehoord zijn.

EvilDrSmith schreef:
Heeft iemand Metal Lords (op Netflix) gezien? Leuke coming of age-film over twee metalheads waarin échte metal voorbijkomt (en niet alleen maar Metallica en AC/DC.

Ken ik niet, maar lijkt me wel een tof filmpje om eens mee te nemen als ik effe tijd heb.

Hier een duidelijke 0-3.

Glow
0-4

0-5

Duidelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.