Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2024, 14:03 uur
Sad Wings Of Destiny is dan weer mijn favoriete album van Priest en dit nummer schaar ik onder één van mijn favorieten. Foghat is ook uitermate goed (dat album heb ik meteen in mijn bibliotheek opgeslagen!), maar niet opgewassen tegen deze klassieker.
1-0
1-0
2
geplaatst: 8 juli 2024, 14:23 uur
4-0
Twee maal live gezien dit jaar en dit nummer was beide avonden het hoogtepunt voor mij. Halford heeft het nog steeds.
Twee maal live gezien dit jaar en dit nummer was beide avonden het hoogtepunt voor mij. Halford heeft het nog steeds.
0
geplaatst: 8 juli 2024, 19:26 uur
Jammerlijke loting voor Granicus, want echt een fan-tas-tische ontdekking zeg.
4-0
Niet getreurd, album zal in zijn geheel zeker wel 'ns de revue passeren hier, dat mag de nominator van dit episch werkje wel op zijn palmares bijschrijven.
4-0
Niet getreurd, album zal in zijn geheel zeker wel 'ns de revue passeren hier, dat mag de nominator van dit episch werkje wel op zijn palmares bijschrijven.
0
geplaatst: 8 juli 2024, 22:29 uur
Hoe ontzagwekkend magistraal ik het andere nummer ook vind, met twee vingers in de neus 4-1.
De laatste vier minuten zijn mijn favoriete* muziekminuten uit de 70s (samen met de speedmetalsolo's avant la lettre van Highway Robbery's 'Promotion Man' en 'Lazy Woman').
* of in ieder geval de meest gedraaide.
De laatste vier minuten zijn mijn favoriete* muziekminuten uit de 70s (samen met de speedmetalsolo's avant la lettre van Highway Robbery's 'Promotion Man' en 'Lazy Woman').
* of in ieder geval de meest gedraaide.
0
geplaatst: 8 juli 2024, 23:00 uur
0
geplaatst: 9 juli 2024, 09:38 uur
0
geplaatst: 9 juli 2024, 11:47 uur
Dat was een spannende pot tussen de twee klasbakken van VH en Heep.
Ook deze twee zijn aan elkaar gewaagd, al zijn ze beide, hoe heerlijk ook, toch van een minder imposant niveau.
Ik ga voor de eigenzinnige sfeer.
2-1
Ook deze twee zijn aan elkaar gewaagd, al zijn ze beide, hoe heerlijk ook, toch van een minder imposant niveau.
Ik ga voor de eigenzinnige sfeer.
2-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.