MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Het kruist nu per stom toeval mijn Facebookpad en voor ik het vergeet plaats ik 'em nu maar (al zou het tijdens/na de finale een beter moment zijn geweest).

Georgy Kurasov - Stargazer (2016)
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/449625637_890042216495695_883402935979575051_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=aRKzBBXw5oAQ7kNvgExvYFa&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AYA6AvyK-8ad_lOoKnj9Yk1qAO3PTFrVV6dxZr2nnN4nDg&oe=66A80835

3-8

4-8

Inmiddels op Bali 🇮🇩

Glow
5-8

Allemaal gestemd!
Dus nu de andere helft:

2. Judas Priest - Sinner (1977) vs. Black Sabbath - Black Sabbath (1970)

Drie van de vier halve finalisten had ik wel verwacht (al is het natuurlijk afhankelijk van de loting), alleen Zep vond ik een grote verrassing én ik had van Priest een ander nummer verwacht. Maar deze vind ik bijna net zo goed als dat andere nummer. Ik ben trouwens een zondaar in de ogen van de spelleider, want deze van Priest wint het met een luciferkopje verschil van Sab.
Al zal ik daar in de minderheid mee zijn én kan ik daar in de loop van vandaag nog op terugkomen.
1-0

Glow
2-0

DjFrankie (moderator)
4-2

4-3

5-5

6-5

Dan maak ik het officieel retespannend:

6-6

Hakt nestor Jacoto de finaleknoop door?

Black Sabbath over War Pigs vond ik al wild maar, snap ik achteraf best. Alleen Sinner over Black Sabbath? Nahhh ik ga jullie nooit snappen.

Kondoro0614 schreef:
Black Sabbath over War Pigs vond ik al wild maar, snap ik achteraf best. Alleen Sinner over Black Sabbath? Nahhh ik ga jullie nooit snappen.
Terwijl je nota bene Priest in je Top 10 hebt staan, dit i.t.t. Black Sabbath. Er is meer aanleiding voor ons om jou niet te snappen.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Terwijl je nota bene Priest in je Top 10 hebt staan, dit i.t.t. Black Sabbath. Er is meer aanleiding voor ons om jou niet te snappen.

Keal, je hebt zelf ook geen Black Sabbath in je top 10, tja....

Kondoro0614 schreef:
Keal, je hebt zelf ook geen Black Sabbath in je top 10, tja....
Ik had dan ook niet gestemd op Sab.
Voor de finale: ik heb dan wel weer Rainbow 'Rising' in mijn Top 10. (Al zouden 'Sad Wings Of Destiny' en 'Sin After Sin' daar ook best in mogen staan)

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Ik had dan ook niet gestemd op Sab.
Voor de finale: ik heb dan wel weer Rainbow 'Rising' in mijn Top 10. (Al zouden 'Sad Wings Of Destiny' en 'Sin After Sin' daar ook best in mogen staan)

Dan had ik het niet tegen jou grote vriend . Rainbow heeft voor mij sowieso al gewonnen, ongeacht wie hier uit komt 🫣

AOVV schreef:
Dan maak ik het officieel retespannend:

6-6

Hakt nestor Jacoto de finaleknoop door?
Dat ga ik doen, ondanks dat ik wel een lichte voorkeur heb ga ik die twee toch nog even luisteren voor het juiste oordeel.

En zoals ik al vermoedde: ik blijf bij Judas.

7-6

EvilDrSmith schreef:
Al zal ik daar in de minderheid mee zijn én kan ik daar in de loop van vandaag nog op terugkomen.

Dan is nu wel het moment.

Apollo schreef:
(quote)

Dan is nu wel het moment.
Ik kijk nu met een paar uur vertraging de openingsceremonie van de Olympische Spelen en ik zie nota bene Gojira zomaar even op een fantastische, imposante manier een metalvisitekaartje geven aan het miljardenpubliek. Dus even geen tijd (noch zin) om mijn stem te wijzigen.

Mocht jullie dit gemist hebben, kijk even hier terug, echt superindrukwekkend!
Death metal op de Olympische Spelen: Gojira zorgt voor stevig vuurwerk naast de Seine | sporza

Zo, we zijn eruit! En dankzij Jacoto's laattijdige stem hebben we toch maar mooi kunnen genieten van enig gekissebis tussen de Kondor en de Doc! Gelukkig is alles weer peis en vree, en kunnen alle metalheads terug harmonisch op hetzelfde ritme woest op en neer beuken.

Dan plaats ik in de loop van de voormiddag nog de finale en zoek daar wat live-spul bij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.