Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 oktober 2024, 21:53 uur
2. Black Sabbath - Black Sabbath vs. Gallowbraid - Ashen Eidolon
1-0
'Ashen Eidolon' is net zo goed een meesterwerk, alleen 'Black Sabbath' is zo monumentaal dat het het punt verdient.
1-0
'Ashen Eidolon' is net zo goed een meesterwerk, alleen 'Black Sabbath' is zo monumentaal dat het het punt verdient.
0
geplaatst: 27 oktober 2024, 21:57 uur
2-0
Had Gallowbraid al heel lang niet meer gehoord. Zeker erg fraai. Maar wat is Black Sabbath toch een geniaal nummer
Had Gallowbraid al heel lang niet meer gehoord. Zeker erg fraai. Maar wat is Black Sabbath toch een geniaal nummer

0
geplaatst: 28 oktober 2024, 01:47 uur
Goddumme zat te veel te gamen, eerste alweer gemist LOL...
5 - 2
5 - 2
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 03:04 uur
Ah, je melding dat we weer begonnen zijn zat verstopt tussen alle reacties van het wereldreisspelletje dat ik net op dat moment had afgerond, dus je tag sneeuwde een beetje onder. Mijn punt had voor de eerste ronde toch kein Flaus ausgemacht.
Jammer voor Gallowbraid (ik zie trouwens nu pas dat het dezelfde vent is die ook in Visigoth zit), want een werkelijk schitterend fabeltastisch nummer, maar Sab zette hier een zinderende blauwdruk voor heavy én doom metal.
6-2
Jammer voor Gallowbraid (ik zie trouwens nu pas dat het dezelfde vent is die ook in Visigoth zit), want een werkelijk schitterend fabeltastisch nummer, maar Sab zette hier een zinderende blauwdruk voor heavy én doom metal.
6-2
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 04:43 uur
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 08:18 uur
Helaas voor het machtige Davidian. Wat een klapper van Cult of Luna
1-2
1-2
1
geplaatst: 28 oktober 2024, 09:38 uur
EvilDrSmith schreef:
Jammer voor Gallowbraid (ik zie trouwens nu pas dat het dezelfde vent is die ook in Visigoth zit)
Jammer voor Gallowbraid (ik zie trouwens nu pas dat het dezelfde vent is die ook in Visigoth zit)
En Caladan Brood.
2-5
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 10:02 uur
Oei oei oei, wat heeft DE sensatie uit 1994 het moeilijk. Hoe sterk en gaaf ook, we luisteren er 30 jaar later toch met iets andere oren naar.
2-6
2-6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.