Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 12:13 uur
Eigenlijk piekte Type O Negative al op het debuutalbum. 'Bloody Kisses' is ook nog erg goed, maar daarna is het toch een niveau minder indrukwekkend.
1-6
1-6
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 12:15 uur
Oef, wat gaat het hard! Om toch ook maar 'ns een stem uit te (kunnen) brengen:
1-7
5. Opeth - Reverie / Harlequin Forest vs. Opeth - Demon of the Fall
Even teruggekeken naar de eerste battles, kan me er wel in vinden (al had Gallowbraid beter verdiend).
1-7
5. Opeth - Reverie / Harlequin Forest vs. Opeth - Demon of the Fall
Even teruggekeken naar de eerste battles, kan me er wel in vinden (al had Gallowbraid beter verdiend).
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 12:20 uur
Het is de finale der finales: dus we zijn er als de kippen bij. 
1-0

1-0
2
geplaatst: 28 oktober 2024, 12:54 uur
Dat blijkt! Ik neig ernaar vanaf ronde 2 gewoon de 24-uurregel te hanteren i.p.v. tot de "x". Zo kunnen we dit spelletje lekker lang rekken en daarna gelijk met de 2024-editie van start gaan.

1
geplaatst: 28 oktober 2024, 13:21 uur
AOVV schreef:
Dat blijkt! Ik neig ernaar vanaf ronde 2 gewoon de 24-uurregel te hanteren i.p.v. tot de "x". Zo kunnen we dit spelletje lekker lang rekken en daarna gelijk met de 2024-editie van start gaan.
Yes! Als het aan mij zou liggen, dan zou ik het zelfs terstond aanzwengelen. Gewoon elke dag om bijvoorbeeld 19.00 uur een nieuwe battle. Weet je precies waar je aan toe bent, en hoef je niks te missen. Net zoals met diverse andere ladderspelletjes (prog, Nederlandstalig).Dat blijkt! Ik neig ernaar vanaf ronde 2 gewoon de 24-uurregel te hanteren i.p.v. tot de "x". Zo kunnen we dit spelletje lekker lang rekken en daarna gelijk met de 2024-editie van start gaan.
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 13:34 uur
AOVV schreef:
EvilDrSmith schreef:
Gewoon elke dag om bijvoorbeeld 19.00 uur een nieuwe battle. Weet je precies waar je aan toe bent, en hoef je niks te missen.
Gewoon elke dag om bijvoorbeeld 19.00 uur een nieuwe battle. Weet je precies waar je aan toe bent, en hoef je niks te missen.
In deze eindstrijd lijkt mij dat ook wel eerlijk. Ik denk dat er battles in het verschiet liggen waarbij een 1-7 achterstand nog gerecupereerd kan worden vanwege de uiteenlopende voorkeuren van de deelnemers. Denk aan een battle met Oranssi Pazuzu bijvoorbeeld.
4-2
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 15:53 uur
Beste Dimmu Borgir wat mij betreft:
2-3
Eentje had wel volstaan in de finale, had er dan liever nog één van Emperor in de plaats..
2-3
Eentje had wel volstaan in de finale, had er dan liever nog één van Emperor in de plaats..

0
geplaatst: 28 oktober 2024, 16:12 uur
Ik vind dit een goed nummer van Dimmu Borgir, maar nadat 1997 Emperor roemloos uitgeschakeld is door ditzelfde nummertje is de gunfactor nihil.
Ik trek het dus ook weer gelijk:
3-3
Ik trek het dus ook weer gelijk:
3-3
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 20:46 uur
Ah, de eerste spannende battle. Begrijpelijk. Hier was MDB nog spannend en geïnspireerd.
Allebei erg gaaf.
Maar toch is bij mij de gunfactor voor Dimmu nog hoog genoeg.
5-5
Allebei erg gaaf.
Maar toch is bij mij de gunfactor voor Dimmu nog hoog genoeg.
5-5
1
geplaatst: 29 oktober 2024, 15:03 uur
Ai Ai heb al heel wat gemist. Ik was even een paar dagen in China 
Ik ben er weer!

Ik ben er weer!
0
geplaatst: 29 oktober 2024, 16:47 uur
1-0 ook weer beide fraai, maar wel duidelijk voor mij
7. Dvne - The Crimson Path vs. Cult of Luna & Julie Christmas - Cygnus
Ik lees nergens 2 verschil, dus volgens mij is Dimmu door!
7. Dvne - The Crimson Path vs. Cult of Luna & Julie Christmas - Cygnus
Ik lees nergens 2 verschil, dus volgens mij is Dimmu door!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.