Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2024, 22:25 uur
Wauw, de vorige uitslag verbaast mij enigermate vanwege de ruime overwinning voor Moonlight Sorcery. Hoewel ik Maiden erg hoog heb zitten, vind ik het leuk om te zien dat een jonkie band een legacy band neersabelt. Een soort David vs. Goliath. Wat mij betreft de beste nieuwkomer van de laatste 2 jaar deze Finnen.
Dit is een hele lastige... Oud gedaan vs. Jong geleerd. Ik kies opnieuw voor jong.
0-1
Dit is een hele lastige... Oud gedaan vs. Jong geleerd. Ik kies opnieuw voor jong.
0-1
0
geplaatst: 8 november 2024, 23:56 uur
Och, zó goed vind ik 'The Evil That Men Do' niet, niet meer dan een lekker nummer, dus mij verrast de nederlaag van Maiden niet zo. Als het nu 'Hallowed' of 'Mariner' was geweest, ja dán...
Deze vind ik ook niet zo moeilijk.
0-2
Deze vind ik ook niet zo moeilijk.
0-2
0
geplaatst: 9 november 2024, 00:40 uur
EvilDrSmith schreef:
Als het nu 'Hallowed' of 'Mariner' was geweest, ja dán...
Als het nu 'Hallowed' of 'Mariner' was geweest, ja dán...
Alright, 'Hallowed' is het prijspaartje van Maiden in deze eindstrijd, zonder meer. Het moet gek lopen wil dit nummer niet minstens de kwartfinale halen. En misschien onderschrijf ik dan nog de potentie. 'Mariner' doet niet eens mee, nooit gedaan, omdat in 2019 werd beslist dat niet meer dan 1 nummer van een album mocht meedoen, te weten: 'Aces High'. Vlak nadat 'Metal Church' (een nummer je kunt dromen) ten onder ging, 2-6, dolf 'Aces High' het onderspit tegenover 'Ride The Lightning', 7-6. En inmiddels weten wij allen hoe dat is geëindigd...
1
geplaatst: 9 november 2024, 14:37 uur
Fraai verwrongen staaltje ook van Blut aus Nord, maar ik ga voor de keizerlijke klassieker in kwestie:
7-3
Jammer van Ulver inderdaad! Maar Wayfarer ook verre van mis natuurlijk.
37. Judas Priest - The Sentinel vs. Death - The Philosopher
7-3
Jammer van Ulver inderdaad! Maar Wayfarer ook verre van mis natuurlijk.

37. Judas Priest - The Sentinel vs. Death - The Philosopher
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.