Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2024, 16:39 uur
EvilDrSmith schreef:
Als het nu 'Hallowed' of 'Mariner' was geweest, ja dán...
Als het nu 'Hallowed' of 'Mariner' was geweest, ja dán...
Apollo schreef:
'Mariner' doet niet eens mee, nooit gedaan, omdat in 2019 werd beslist dat niet meer dan 1 nummer van een album mocht meedoen, te weten: 'Aces High'. Vlak nadat 'Metal Church' (een nummer je kunt dromen) ten onder ging, 2-6, dolf 'Aces High' het onderspit tegenover 'Ride The Lightning', 7-6. En inmiddels weten wij allen hoe dat is geëindigd...
Kolere, ik had er even niet bij stilgestaan dat 'Mariner' niet eens meedoet. Een nummer per band: dat is natuurlijk een veel te Spartaanse regel, tot op het krankzinnige af. 'Mariner' doet niet eens mee, nooit gedaan, omdat in 2019 werd beslist dat niet meer dan 1 nummer van een album mocht meedoen, te weten: 'Aces High'. Vlak nadat 'Metal Church' (een nummer je kunt dromen) ten onder ging, 2-6, dolf 'Aces High' het onderspit tegenover 'Ride The Lightning', 7-6. En inmiddels weten wij allen hoe dat is geëindigd...
'Sinner' was er ook al uitgewipt, hè? Als dat nu ook zo met 'The Sentinel' gebeurd, is dat toch wel een aderlating voor de finale. Echter, het is bij lange na niet mijn favo Priestnummer. Maar dat geldt ook voor 'The Philosopher'.
4-3
0
geplaatst: 9 november 2024, 18:34 uur
4-6 prachtnummer van Priest, maar The Philosopher is buitencategorie!
0
geplaatst: 9 november 2024, 18:53 uur
0
geplaatst: 10 november 2024, 00:37 uur
0
geplaatst: 10 november 2024, 00:41 uur
Mortals watch the... die? Nou, zo macaber is het alledaagse leventje niet van de heren, hoor.
Enfin, ik slaap er even een nachtje over: alweer een lastige battle.
Enfin, ik slaap er even een nachtje over: alweer een lastige battle.
0
geplaatst: 10 november 2024, 10:50 uur
EvilDrSmith schreef:
Mortals watch the... die? Nou, zo macaber is het alledaagse leventje niet van de heren, hoor.
Een alledaagse dobbelsteen is verre van macaber. Tenzij er wordt gedobbeld om...
0
geplaatst: 10 november 2024, 13:39 uur
Mortals watch the Sunday arise.
Decennialang zou ik voor PL hebben gekozen. Maar langzaamaan begint er helaas een beetje sleet op hun sound te raken in mijn persoonlijke beleving.
3-5
Decennialang zou ik voor PL hebben gekozen. Maar langzaamaan begint er helaas een beetje sleet op hun sound te raken in mijn persoonlijke beleving.
3-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.