MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Jij gekkie jij.
De laatste vier minuten van 'Deliverance' blijven voor mij het summumste summum van Opeth.
Dit is de waarheid.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Jij gekkie jij.
De laatste vier minuten van 'Deliverance' blijven voor mij het summumste summum van Opeth.
6-4

Amen

Up the Irons

1-6

DjFrankie (moderator)
1-7

Tjeesus ik zit in IJsland en dit topic vliegt sneller voorbij dan een kletterende waterval.

Nou, inderdaad! Full speed ahead. Ik was net van plan om Deafheaven nog eens terug te luisteren, maar ik zie dat het al niet meer hoeft. Althans, niet voor dit spelletje.
Dan maar een punt aan de geheide verliezer. Geen troostpunt, maar omdat ik het ook een indrukwekkender nummer vind. Voor wat het waard is.
1-1

odi
1-2

EvilDrSmith schreef:
Geen troostpunt, maar omdat ik het ook een indrukwekkender nummer vind. Voor wat het waard is.
1-1

Jij gekkie jij.

3-4 jazeker!

Een werkelijk waar prachtig nummer van PoS, maar kan helaas niet op tegen deze kraker van Chuck en zn vrienden.

3-5

Erg knap nummer van PoS inderdaad, maar dit is de finale:

3-6

odi
0-2

Ik moest er langer over nadenken dan ik op voorhand had verwacht. Zeker toen ik Alcest nogmaals luisterde. Bloedstollend.
Edoch, toch 1-6

NIET AUTRE TEMPS GODVER

2 - 6

NIET AUTRE TEMPS GODVER

3-6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:13 uur

geplaatst: vandaag om 07:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.