Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
2
geplaatst: 12 november 2024, 17:21 uur
EvilDrSmith schreef:
De laatste vier minuten van 'Deliverance' blijven voor mij het summumste summum van Opeth.
Dit is de waarheid.(quote)
Jij gekkie jij. De laatste vier minuten van 'Deliverance' blijven voor mij het summumste summum van Opeth.
1
geplaatst: 12 november 2024, 17:24 uur
EvilDrSmith schreef:
De laatste vier minuten van 'Deliverance' blijven voor mij het summumste summum van Opeth.
6-4
(quote)
Jij gekkie jij. De laatste vier minuten van 'Deliverance' blijven voor mij het summumste summum van Opeth.
6-4
Amen
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 november 2024, 17:39 uur
1-7
Tjeesus ik zit in IJsland en dit topic vliegt sneller voorbij dan een kletterende waterval.
Tjeesus ik zit in IJsland en dit topic vliegt sneller voorbij dan een kletterende waterval.
0
geplaatst: 12 november 2024, 17:43 uur
0
geplaatst: 12 november 2024, 17:50 uur
Nou, inderdaad! Full speed ahead. Ik was net van plan om Deafheaven nog eens terug te luisteren, maar ik zie dat het al niet meer hoeft. Althans, niet voor dit spelletje.
Dan maar een punt aan de geheide verliezer. Geen troostpunt, maar omdat ik het ook een indrukwekkender nummer vind. Voor wat het waard is.
1-1
Dan maar een punt aan de geheide verliezer. Geen troostpunt, maar omdat ik het ook een indrukwekkender nummer vind. Voor wat het waard is.
1-1
1
geplaatst: 12 november 2024, 18:38 uur
EvilDrSmith schreef:
Geen troostpunt, maar omdat ik het ook een indrukwekkender nummer vind. Voor wat het waard is.
1-1
Geen troostpunt, maar omdat ik het ook een indrukwekkender nummer vind. Voor wat het waard is.
1-1
Jij gekkie jij.
0
geplaatst: 12 november 2024, 19:35 uur
Een werkelijk waar prachtig nummer van PoS, maar kan helaas niet op tegen deze kraker van Chuck en zn vrienden.
3-5
3-5
0
geplaatst: 12 november 2024, 20:07 uur
Erg knap nummer van PoS inderdaad, maar dit is de finale:
3-6
3-6
0
geplaatst: 12 november 2024, 22:06 uur
0
geplaatst: 12 november 2024, 23:30 uur
Ik moest er langer over nadenken dan ik op voorhand had verwacht. Zeker toen ik Alcest nogmaals luisterde. Bloedstollend.
Edoch, toch 1-6
Edoch, toch 1-6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.