Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2024, 05:11 uur
God betere het, met de strekking 'moge God het (d.w.z. deze rampzalige toestand) herstellen'.
0
geplaatst: 13 november 2024, 07:57 uur
0
geplaatst: 13 november 2024, 09:16 uur
De eerste Opeth song die me toentertijd écht wist te overtuigen en mee te nemen, derhalve verantwoordelijk voor wat de band voor mij is gaan betekenen, of het monsterachtige epos van Moonsorrow, afkomstig van een album dat fier in mijn top tien prijkt?
Onmogelijke keuze, maar om Jäästä Syntynyt / Varjojen Virta kan ik in dit geval echt niet heen. Sorry Mikael (en consorten)
3-2
Onmogelijke keuze, maar om Jäästä Syntynyt / Varjojen Virta kan ik in dit geval echt niet heen. Sorry Mikael (en consorten)
3-2
1
geplaatst: 13 november 2024, 09:17 uur
Voor mij iets te ver weg vanuit het mooie Friesland.
Voor mij wordt het Amsterdam, een dag ervoor. Moet ik nog wel een vriend van me zien te overtuigen trouwens...
2
geplaatst: 13 november 2024, 09:42 uur
Johnny Marr gaan we samen in een hoekje zitten huilen? Ik begin alvast....
ABDrums nice. Ik ben ook bij de Amsterdam show. Mocht je maat niet kunnen ben je welkom bij ons!
ABDrums nice. Ik ben ook bij de Amsterdam show. Mocht je maat niet kunnen ben je welkom bij ons!
0
geplaatst: 13 november 2024, 10:07 uur
Opeth heeft hier een sterk nummer, maar de atmosferische hoogstandjes op Jäästä Syntynyt / Varjojen Virta geven voor mij de doorslag.
3-4
3-4
0
geplaatst: 13 november 2024, 10:45 uur
1
geplaatst: 13 november 2024, 12:44 uur
Bang your head against hangar 18 like you never did before
Make it ring, make it bleed, make it really sore.
Ik ga voor het favoriete Metallica nummer van Kurt Cobain.
4-3
Make it ring, make it bleed, make it really sore.
Ik ga voor het favoriete Metallica nummer van Kurt Cobain.
4-3
0
geplaatst: 13 november 2024, 14:37 uur
Net een live-versie van Whiplash beluisterd en ik kreeg er bijna spontaan eentje van (een whiplash dus). Misschien niet helemaal fair ten aanzien van Megadeth, maar evenwel:
4-5
4-5
0
geplaatst: 13 november 2024, 20:16 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.