MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
God betere het, met de strekking 'moge God het (d.w.z. deze rampzalige toestand) herstellen'.

3-7 dan maar

Pffffffffffff

2-0

DjFrankie (moderator)
3-1

De eerste Opeth song die me toentertijd écht wist te overtuigen en mee te nemen, derhalve verantwoordelijk voor wat de band voor mij is gaan betekenen, of het monsterachtige epos van Moonsorrow, afkomstig van een album dat fier in mijn top tien prijkt?

Onmogelijke keuze, maar om Jäästä Syntynyt / Varjojen Virta kan ik in dit geval echt niet heen. Sorry Mikael (en consorten)

3-2

Johnny Marr schreef:
Ga je ook mee met Arno en mezelf naar de AB in Brussel?

Voor mij iets te ver weg vanuit het mooie Friesland. Voor mij wordt het Amsterdam, een dag ervoor. Moet ik nog wel een vriend van me zien te overtuigen trouwens...

Johnny Marr gaan we samen in een hoekje zitten huilen? Ik begin alvast....

ABDrums nice. Ik ben ook bij de Amsterdam show. Mocht je maat niet kunnen ben je welkom bij ons!

Oja,

3 - 3

Opeth heeft hier een sterk nummer, maar de atmosferische hoogstandjes op Jäästä Syntynyt / Varjojen Virta geven voor mij de doorslag.

3-4

Ik verander mn stem.

3-6

Bang your head against hangar 18 like you never did before
Make it ring, make it bleed, make it really sore.

Ik ga voor het favoriete Metallica nummer van Kurt Cobain.
4-3

odi
4-4

Net een live-versie van Whiplash beluisterd en ik kreeg er bijna spontaan eentje van (een whiplash dus). Misschien niet helemaal fair ten aanzien van Megadeth, maar evenwel:

4-5

DjFrankie (moderator)
5-7

odi
1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.